سرپرست جدید میراث فرهنگی نهاوند معرفی شد


سرپرست جدید میراث فرهنگی نهاوند معرفی شد

همدان- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از انتصاب «محمد احمدی» به عنوان سرپرست جدید میراث فرهنگی نهاوند خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان «علی مالمیر» افزود: با توجه به حواشی پیش آمده در یکی از نوروزگاه‌های شهرستان نهاوند، احمدی به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: سرپرست جدید، سابقه کارشناسی در حوزه‌های مختلف اداره میراث فرهنگی نهاوند را داشته و با فضای شهرستان به طور کامل آشنا است.

مالمیر اظهار داشت: نهاوند یکی از شهرستان‌های مهم استان همدان که با داشتن آثار مهمی در حوزه میراث‌ فرهنگی و گردشگری سالانه ظرفیت پذیرش هزاران مسافر را دارد که نیازمند توسعه زیرساخت‌های لازم است.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش همه مسئولان استان و شهرستان نهاوند و نیز همت مردم فرهنگ‌دوست این خطه شاهد رشد گردشگری نهاوند باشیم.

اجرای یک برنامه همزمان با تعطیلات نوروز در شهرستان نهاوند منجر به اعتراض جمعی از مردم، روحانیان و مسوولان نسبت به نحو اجرا و همچنین هنجارشکنی در آن شد.

دادستانی شهرستان نهاوند نیز از تشکیل پرونده قضایی برای برخورد با هرگونه تخلف در اجرای این برنامه نوروزی(نوروزگاه) خبر داد.

استاندار همدان نیز در پی برخی اعتراض ها مبنی بر هنجارشکنی در اجرای یک برنامه نوروزی در شهرستان نهاوند، بر برخورد قانونی با هرگونه تخلف و هنجار شکنی در راستای سیاست های دولت مردمی سیزدهم تاکید کرد.

«علیرضا قاسمی فرزاد» روز چهارشنبه با اعلام این مطلب در خصوص برخی اعتراض های انجام شده و تاکید بر رعایت قانون و هنجارها بر اساس آرمان و اهداف انقلاب، تصریح کرد: پای شعارها و سیاست‌های دولت مردمی تا رسیدن به ایران قوی ایستاده‌ایم و با هرگونه فساد، تخلف و هنجارشکنی مقابله جدی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در خصوص مسائل اخیر نیز به قید فوریت هیات بررسی تشکیل و در اسرع وقت با خاطیان احتمالی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان