سازش جمهوری اسلامی با آمریکا جنایتکار محال است


سازش جمهوری اسلامی با آمریکا جنایتکار محال است

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: ویژگی مهم جمهوری اسلامی این است که به مرزبندی با دشمنان بسیار حساس است و در مرام آن کنار آمدن با دشمن معنا ندارد و بنابراین سازش جمهوری اسلامی با آمریکا جنایتکار محال است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد احمدی ۱۲ فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان درهای دوزخ به روی انسان‌ها بسته است و افراد باید مراقب باشند که این درها به دست آن‌ها باز نشود، همچنین در این ماه مبارک شیطان در زنجیر بوده و تنها ممکن است به دست انسان‌ها این زنجیر از شیطان رها شود.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: براساس روایات توصیه شده در مدت باقیمانده تا ماه مبارک رمضان، اگر افراد دینی بر گردن دارند، برای ادای آن اقدام کنند، همچنین نسبت به پرداخت واجبات مالی مانند خمس و زکات قبل از ماه مبارک رمضان توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: پیش از حلول ماه مبارک رمضان لازم است، گناهان و عیوب را در وجود خود شناسایی و با خدا عهد کنیم تا آن‌ها را کنار بگذاریم، باید قدردان روزه‌داری و ماه مبارک رمضان باشیم.

احمدی عنوان کرد: روزه‌داری کار سختی نیست و تنها به اراده انسان وابسته است، این امر برای انسان‌های دارای اراده ضعیف سخت است، روزه‌داری برکات فراوانی دارد که تحمل تشنگی و گرسنگی دربرابر این برکات ناچیز است.

امام جمعه موقت شهرکرد اضافه کرد: برخی افراد به دلایل متفاوت قادر به روزه گرفتن نیستند با این وجود روزه‌خواری نباید علنی شود، چرا که خشم خداوند را به دنبال دارد و بر اساس روایات خداوند کسی را که گناه خود را علنی نکند می‌آمرزد، اما افرادی که به‌صورت آشکار مرتکب گناه می‌شوند خار و ذلیل می‌شوند.

وی با اشاره به دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران، گفت: این روز بسیار مهم است چرا که جمهوری اسلامی خلاصه اسلام ناب محمدی است.

احمدی عنوان کرد: از جمله ویژگی‌های جمهوری اسلامی این است که متحجر نیست، اما به اصول خود پایبند بوده و حیات آن به پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلابی است.

امام جمعه موقت شهرکرد اضافه کرد: ویژگی مهم دیگر جمهوری اسلامی این است که به مرزبندی با دشمنان بسیار حساس است و در مرام آن کنار آمدن با دشمن معنا ندارد و بنابراین سازش جمهوری اسلامی با آمریکا جنایتکار محال است.

وی تصریح کرد: برای حفظ جمهوری اسلامی و دفاع از آن یک راهکار وجود دارد و آن این است که از عمود خیمه جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دفاع، حمایت و پیروی شود، چرا که معنای حقیقی جمهوری اسلامی ولایت فقیه است.

احمدی با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین"، خاطرنشان کرد: چندین سال پیاپی است که در نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری واژه تولید وجود دارد که این موضوع نشان‌دهنده اهمیت تولید در کشور است و باید تولید به حد اعلا رسانده شود چرا که زمینه خودکفایی کامل به وسیله تولید فراهم می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3