فتح‌الهی: 12 فروردین مژده‌ای بر آزادی و تجلی آرمان ملت بزرگ ایران بود


فتح‌الهی: 12 فروردین مژده‌ای بر آزادی و تجلی آرمان ملت بزرگ ایران بود

قشم - ایرنا - سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در پیامی با تبریک فرارسیدن دوازدهم فروردین نوشت: انتخابات پرشور روز 12 فروردین 1358 با افزون بر 98 درصد آرای مردمی، در حقیقت نویدی بر استقلال و مژده‌ای بر آزادی و تجلی آرمان ملت بزرگ ایران بود که در قاب آیینه‌ای درخشان، به نام جمهوری اسلامی ایران جای گرفت.

به گزارش روز جمعه ایرنا از سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح‌الهی در این پیام که به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران منتشر شد، افزود: پروردگار جهان را به‌ پاس حمایت از مردم ایران در راه ایجاد تغییر سرنوشت خویش با رهبری‌های خردمندانه حضرت روح‌الله (ره) در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ و استقرار نظام جمهوری اسلامی به‌جای نظام سلطنتی وابسته به بیگانگان را سپاس‌گزارم.

وی در ادامه این پیام آورده است: مردم عزیز کشورمان با آرای سبز "آری" خود در ۱۲ فروردین سال ۵۸ و انتخاب نظام جمهوری اسلامی، مژده امید به آینده‌ای آرمانی و الهی برای همه ایرانیان و ملت‌های علاقه‌مند به گذر از سلطه زورگویان را در تاریخ ثبت و ضبط کردند.

سرپرست منطقه آزاد قشم در این پیام می افزاید: امروز سکان این نظام مقدس با رهنمودهای حکیمانه حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به‌عنوان رهبر معظم انقلاب، همچنان در مسیر موفقیت با حفظ ارزش‌های والا به‌پیش می‌رود.

فتح الهی در این پیام تصریح کرده است: خوشبختانه در این دوران سخت حاکم بر جهان، انتخاب شخصیتی همانند آیت‌الله رئیسی در مسئولیت خطیر ریاست جمهوری کشورمان بار دیگر امید را در دل مردم ایران دوچندان کرده است و بر آنیم تا با مدیریت جهادی در قشم، این سرزمین آب و آفتاب با مردمانی خونگرم و تلاشگر و ظرفیت‌های گسترده موجود در آن، بتوانیم نام ایران اسلامی را با پیشرفت‌های گوناگون، نامدارتر از گذشته کنیم.

در بخش پایانی پیام سرپرست منطقه آزاد قشم آمده است: این‌جانب، ۱۲ فروردین را به یکایک مردم ایران سرافراز به‌ ویژه بانوان تلاشگر و مردان دریادل قشم، شادباش می‌گویم و عزت و سربلندی همگان را در سال جدید از پیشگاه حضرت یار، آرزومندم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 15 اردیبهشت + دانلود غزل حافظ