تعداد حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس و هوادار مشخص شد


تعداد حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس و هوادار مشخص شد

با توجه به قانون 30 درصد حضور در صورت حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس هوادار در ورزشگاه پاس قوامین 6 هزار نفری 2 هزار نفر اجازه ورود به ورزشگاه را دارند. نوشته تعداد حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس و هوادار مشخص شد...

تعداد حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس و هوادار مشخص شد

با توجه به قانون ۳۰ درصد حضور ۲ هزار نفر اجازه ورود به بازی پرسپولیس و هوادار را در ورزشگاه پاس قوامین ۶ هزار نفری دارند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 | 8:31
تعداد حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس و هوادار مشخص شد

با توجه به قانون ۳۰ درصد حضور در صورت حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس هوادار در ورزشگاه پاس قوامین ۶ هزار نفری ۲ هزار نفر اجازه ورود به ورزشگاه را دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که قبلا اعلام شده هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر با حضور حدود ۳۰ درصد از هواداران تیم‌ها برگزار خواهد شد، هنوز تکلیف بازی پرسپولیس و هوادار به دلیل میزبانی تیم هوادار در ورزشگاه پاس قوامین مشخص نشده و باید دید هواداران پرسپولیس با توجه به اینکه تیم محبوب‌شان مهمان شاگردان رضا عنایتی است ،تا چه اندازه می‌توانند وارد ورزشگاه شوند؟

اگر ظرفیت ورزشگاه پاس قوامین ۶ هزار نفر باشد قاعدتاً فقط ۲ هزار نفر می‌توانند از این بازی دیدن کنند که طبعاً از آن دو هزار نفر هم بیشترین سهم متعلق به هواداران تیم میزبان است و به همین دلیل پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند خیلی در ورزشگاه حضور داشته باشند. در چنین شرایطی سوال هواداران پرسپولیس این است که بلیط‌فروشی برای این بازی خارج از خانه به چه نحوی است و آنها چگونه می‌توانند برای تماشای بازی تیم محبوب‌شان راهی ورزشگاه پاس قوامین شوند؟

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس