حضور بیش از 70 هزار نفر در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی آرامش بهاری


حضور بیش از 70 هزار نفر در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی آرامش بهاری

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری بیش از 70 هزار نفر در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد اسکان یافته‌اند.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: ۳۰۰ نفر به صورت خادم ثابت و فصلی در طرح نوروزی آرامش بهاری در حال خدمت رسانی به زائران هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری با هدف تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی یادآور شد: مبلغین مذهبی نیز در خیمه‌ های معرفت در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد آماده خدمت‌رسانی به زائرین هستند.

وی با اشاره به اینکه مسافران و زائران نوروزی می‌توانند جهت مشاوره‌های مذهبی، خانوادگی و اجتماعی به مبلغین حاضر در بقاع مراجعه کنند، افزود: بهره‌مندی زائرین از حضور مبلغین یکی از اهداف ما در اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در بقاع متبرکه استان، گفت: در راستای تبدیل شدن بقاع به قطب فرهنگی، اداره کل اوقاف و امور خیریه از ابتدای سال جاری پای کار بوده و طرح هایی همچون طرح نوروزی آرامش بهاری، ضیافت الهی و نشاط معنوی را اجرا خواهد کرد.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی همچنین به برخی اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با کمک به نیازمندان اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای کمک های مومنانه برای نیازمندان، از محل درآمد موقوفات منطبق، ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و خدام بقاع متبرکه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری به مبلغ یک میلیارد ریال در حال توزیع می باشد.

وی در پایان به برگزاری برنامه قرار دوازدهم جهت کمک به خانواده های نیازمند اشاره کرد و گفت: این ویژه برنامه روز دوازدهم هر ماه به منظور کمک به محرومان و‌ نیازمندان با توزیع بسته های معیشتی در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.

پایان پیام/82


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکسی تلخ از آرمین زارعی که طرفدارانش را دلواپس کرد/ تصویر