100 تُن گوشت سفید تنظیم بازار ماه رمضان در قشم توزیع شد


100 تُن گوشت سفید تنظیم بازار ماه رمضان در قشم توزیع شد

قشم- ایرنا- فرماندار قشم اعلام کرد: به منظور تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان بیش از 100 تُن گوشت مرغ در هشت نقطه ثابت و بیش از 30 نقطه چرخشی روستایی و شهری شهرستان توزیع شد که تا اوائل ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

محمد محمدحسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین ۴۳ تُن روغن برای توزیع عمومی تخصیص داده شده که تا کنون هفت تُن از آن توزیع شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر تخصیص عموم، ۱۷ تُن روغن نیز به اصناف و واحدهای صنعتی برای تولید اختصاص داده شد.

فرماندار قشم تصریح کرد: ۱۴۶ تُن شکر نیز به شهرستان قشم اختصاص یافته که ۹۵ تُن از آن به شهرستان وارد شده و از این مقدار نیز ۴۵ تُن توزیع قطعی شده است.

محمد حسینی توضیح داد: ۵۱ تُن شکر نیز پس از آرام شدن مسیر بندر پُهل - لافت، وارد جزیره خواهد شد.

وی اضافه کرد: از سهمیه ۲۴۰ تُنی برنج شهرستان تا کنون ۱۰۰ تُن وارد شهرستان شده است و مابقی در هفته آتی جذب می­‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قشم افزود: سهمیه ماه رمضان بر اساس مصرف سهمیه عید تعیین می‌شود که با توجه به مازاد بودن بخشی از سهمیه عید، هنوز تقاضایی برای تزریق سهمیه ماه رمضان ثبت نشده است.

فرماندار قشم اظهار داشت: برای اطمینان از دسترس بودن و حسن توزیع کالاهای دارای قیمت مصوب تنظیم بازار از فروشگاه‌های مرجع توزیع بازدید صورت گرفته است که این روند ادامه خواهد داشت.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کسبه و نانوایی‌ها برای توزیع مناسب کالا و تامین نان مردم و میهمانان نوروزی بر درج قیمت‌ها و مراعات بیش از پیش مردم در نوروز تاکید کرد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی