توزیع کتاب های محیط زیستی و فرهنگی شهروندی و اخبار کوتاه کیش


توزیع کتاب های محیط زیستی و فرهنگی شهروندی و اخبار کوتاه کیش

کیش - ایرنا - کتاب های محیط زیستی و فرهنگ شهروندی بین مسافران نوروزی، افزایش 47 درصدی مصرف بنزین و اعلام هشدار کلاهبرداری با ایران چک های جعلی از جمله اخبار کوتاه جزیره کیش است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، محسن نظرپور سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات در بازدید از کمپ مصلی ضمن گفت و گو با گردشگران، به کودکان مجموعه پنج جلدی فرهنگ کیشوندی را هدیه داد.

این مجموعه شامل کتاب هایی با موضوع حفاظت از محیط زیست، فرهنگ ترافیک شهری، تفکیک پسماند، ایمنی و آتش نشانی وفرهنگ آپارتمان نشینی و مجله گلهای کیش با موضوعات متنوعی مانند معرفی مشاغل، تفکیک پسماند و جاذبه های گردشگری کیش است.

تا هشتم فروردین امسال بیش از ۱۷ هزار گردشگر در کمپ های اسکان جزیره کیش اقامت کردند.

کلاهبرداری با ایران چک‌های جعلی

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش گفت: افزود: براساس اطلاعیه‌های صادر شده یکی از ترفندها در پرداخت وجوه، پرداخت به‌صورت بخشی نقد و بخشی از دستگاه کارتخوان انجام است که لابه لای پرداخت‌های نقدی ایران چک‌های جعلی استفاده می‌شود.

رحمان سادات نجفی افزود: بازاریان در صورت دریافت وجوه نقد از خریداران به شکل ایران چک دقت لازم را انجام دهند تا در دام برخی از افراد سودجو و کلاهبردار قرار نگیرند.

وی از کسبه و بازاریان جزیره کیشخواست، برای معاملات و فروش اجناس به مشتریان از دستگاه‌های کارتخوان استفاده کنند.

مصرف بیش از یک میلیون لیتر بنزین

رییس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: دربازه زمانی اول تا هشتم فروردین امسال ساکنان و گردشگران جزیره کیش یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف کردند

حامد ملازاده صادقیون افزود: امسال میزان مصرف بنزین در این جزیره ۴۷ درصد و میزان استفاده از نفت گاز نیز ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارتش روسیه تأسیسات نظامی در یکی از شهرهای اوکراین را هدف قرار داد