بهترین تبلیغ برای ورود گردشگران، میزبانی شایسته براساس فرهنگ قشم است


بهترین تبلیغ برای ورود گردشگران، میزبانی شایسته براساس فرهنگ قشم است

قشم - ایرنا - رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با بیان اینکه باید وضعیت زیرساخت های جزیره قشم به نحوی ایجاد و تقویت شود که در تمامی طول سال بتوانیم میزبانی شایسته برای گردشگران باشیم، گفت: بهترین تبلیغ برای ورود گردشگران، میزبانی شایسته براساس فرهنگ قشم است.

به گزارش ایرنا از سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در نشست ویژه با شهرداران جزیره قشم، اظهار داشت: رفع نقاط حادثه خیز در جاده های جزیره یکی از مهمترین اقدامات زیرساختی بود که طی ماه های گذشته اجرایی شده و خوشبختانه از آغاز تعطیلات نوروزی هیچ حادثه جاده ای منجر به فوت را قشم نداشتیم.

وی با قدردانی از زحمات شهرداران جزیره برای خدمات رسانی به گردشگران، افزود: بخشی از مشکلاتی که امروز مشاهده می کنیم، مربوط به زیرساخت هایی است که در سال های گذشته برای ایجاد آن تلاش نشده است و امیدواریم با برنامه ریزی بتوانیم در کمترین زمان برای رفع آنها اقدام کنیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه با تمام ظرفیت و امکانات به دنبال خدمت به گردشگران نوروزی هستیم، تصریح کرد: با پایان تعطیلات نوروزی و از روز ۱۴ فروردین ماه سال جاری، تمام مسئولان و مدیران باید برای رفع نواقص خدمات رسانی به گردشگران در سال آینده تلاش کنند.

به گفته فتح الهی؛ پس از حدود دو سال رکود، این روزها با حضور پرشور گردشگران نوروزی، خوشبختانه شاهد هستیم که شرایط خوبی برای فعالان اقتصادی و اصناف در حال رقم خوردن است.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با بیان اینکه حضور گردشگران در جزیره قشم نعمتی است که باید قدردان آن باشیم، گفت: بهترین تبلیغ برای ورود گردشگران به میزبانی شایسته براساس فرهنگ و آداب ساکنان نجیب و مهربان جزیره زیبای قشم است.

فتح الهی در ادامه خاطرنشان کرد:‌حضور گردشگران در قشم برای بسیاری از روستاهای جزیره فرصت های شغلی و درآمدی ایجاد کرده که می تواند موجب رونق اقتصادی شود.
وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت های آداب و رسوم غنی جزیره و همراهی اهالی فرهنگ و هنرمندان این خطه می توان به معرفی بهتر قشم پرداخت و زمینه حضور بیشتر گردشگران را فراهم کرد.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در پایان برنامه ریزی برای انجام فعالیت های فرهنگی و فرهنگ سازی جهت میزبانی شایسته از گردشگران را ضروری دانست.

قشم این روزها میزبان انبوه میهمانان و گردشگران از اقصی نقاط ایران و مسافران خارجی است.

سفر به قشم از سه مسیر هوایی (فرودگاه بین‌المللی قشم)، زمینی (سفر با خودروهای شخصی و عمومی از طریق اسکله پهل بندرعباس به اسکله لافت جزیره قشم توسط شناورهای لندینگ کرافت) و دریایی (از اسکله شهید حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری شهر قشم) امکانپذیر است.

جزیره زیبای قشم با فرصت های عالی تجاری، دارای مساحتی ۲.۵ برابر بزرگتر از سنگاپور و بحرین می باشد.

این جزیره با سواحل آرام و پوشیده از شن های طلایی و نقره ای و غروب منحصر به فرد به عنوان مروارید خیج فارس شناخته می شود.

این جزیره زیبا با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شکار گوسفند توسط شغال در بام خرم آباد +فیلم