جشن جالب اعضای تیم ملی پس از شکست برابر کره جنوبی


جشن جالب اعضای تیم ملی پس از شکست برابر کره جنوبی

درست سه روز پس از شکست تیم ملی مقابل کره جنوبی که به هرحال شکست دردناکی بود، بازیکنان تیم ملی در اردو برای میلاد سرلک جشن تولد گرفتند. نوشته جشن جالب اعضای تیم ملی پس از شکست برابر کره جنوبی...

جشن جالب اعضای تیم ملی پس از شکست برابر کره جنوبی

جشن تولد میلاد سرلک در اردوی تیم ملی پس از شکست برابر کره جنوبی
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 فروردین 1401 | 17:25
جشن جالب اعضای تیم ملی پس از شکست برابر کره جنوبی

درست سه روز پس از شکست تیم ملی مقابل کره جنوبی که به هرحال شکست دردناکی بود، بازیکنان تیم ملی در اردو برای میلاد سرلک جشن تولد گرفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به طور کلی برگزاری جشن تولد در اردوی تیم ملی و تنها کار بدی نیست بلکه باعث افزایش روحیه ملی پوشان می شود.

درست سه روز پس از شکست تیم ملی مقابل کره جنوبی که به هرحال شکست دردناکی بود، بازیکنان تیم ملی در اردو برای میلاد سرلک جشن تولد گرفتند. معمولا مربیان به خاطر افزایش روحیه بازیکنان با این جشن ها موافق هستند و خودشان هم در آن شرکت می کنند اما فقط یک لحظه تصور کنید این اتفاق در زمان مربیگری علی پروین در تیم ملی رخ می‌داد و سه روز بعد از یک شکست تلخ بازیکنان می‌خواستند جشن تولد بگیرد! مسلما پروین نه تنها اجازه چنین کاری را به شاگردانش نمی‌داد بلکه به شدت با آن مخالفت می کرد و جو تیم ملی کاملا جدی می‌شد.

البته سالهاست که فضای اردوهای تیمها عوض شده و به قول معروف با زمانی که امثال پروین و پورحیدری مربیان تیم‌های ملی و پرسپولیس و استقلال بودند فاصله گرفته ایم اما به هر حال برگزاری جشن تولد بعد از شکست مقابل کره‌جنوبی هم یک مقدار توی ذوق می‌زند و بهتر بود ملی‌پوشان در این فاصله اندک تا بازی با لبنان که بازی ساده ای به نظر می رسد، بیشتر به فکر رفع نقاط ضعف باشند. برگزاری جشن و شادمانی به طور کلی جهت روحیه گرفتن کار بدی نیست اما حداقل می‌شد ظاهر قضیه را حفظ کرد و بیشتر به رفع ایرادات فراوان تیم ملی در بازی با کره جنوبی پرداخت. شاید اگر آن بازی ادامه پیدا می‌کرد تیم ملی گل های سوم و چهارم را هم می خورد ولی امروز در تمرین تیم ملی همه به دنبال برگزاری جشن تولد بودند نه رفع نقاط ضعف.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش