پنج واحد صنفی متخلف در قشم پلمپ شدند


پنج واحد صنفی متخلف در قشم پلمپ شدند

قشم - ایرنا - رییس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد سفر قشم از پلمپ پنج واحد صنفی متخلف از ابتدای تعطیلات پایان سال(25 اسفند 1400) تا پنجمین روز از فروردین 1401 خبر داد.

به گزارش ایرنا از سازمان منطقه آزاد قشم، حسین علی زاده اظهار داشت: در بازدیدهای انجام شده در این مدت، علاوه بر پلمپ این پنج واحد متخلف، پروانه سه واحد هم تعلیق شد.

وی با اعلام اینکه در این مدت سهم بازرسی‌ها از صنوف مختلف شامل کالاهای اساسی و مواد غذایی موردنیاز مردم به ۲ هزار و ۹۰۸ مورد رسید، افزود: مراکز پذیرایی با ۱۵۱ مورد و مراکز اقامتی و تفریحی هم با ۷۰ مورد بررسی بازرسان این کمیته قرار گرفتند.

به گفته رییس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد سفر قشم، در این مدت به تعداد ۹۹۳ واحد صنفی تذکر شفاهی و به ۲۵۴ واحد هم برای رعایت قانون و انصاف، اخطار کتبی داده‌شده است.

علی زاده از تشویق صنوف قانون‌مدار، به‌عنوان یکی از وظایف کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد سفر قشم نام برد و افزود: در این مدت ۱۷ واحد صنفی به دلیل رعایت بهداشت و برخورد شایسته با مشتری‌ها، تشویق شدند.

وی سلامت ساکنان و میهمانان و گردشگرانی که از نقاط مختلف کشور به جزیره قشم سفرکرده‌اند را بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: در این مدت، یک هزار و ۲۷۰ کیلوگرم اقلام خوراکی غیرمجاز و تاریخ‌مصرف گذشته هم توسط نیروهای کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد سفر قشم، کشف و معدوم شد.

جزیره قشم در جنوب کشورمان، این روزها میزبان انبوه میهمانان و گردشگران از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس حسرت برانگیز افسانه پاکرو در 41 سالگی ! / خانم بازیگر انگار 20 سالشه !