افزایش بیش از 24درصدی مصرف بنزین در کهگیلویه و بویراحمد


افزایش بیش از 24درصدی مصرف بنزین در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش بیش از 24 درصدی بنزین طی نوروز 1401 در سطح این استان خبر داد.

سالار خشایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آمادگی کامل جهت تامین و سوخت‌رسانی نوروزی گفت: با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای شرایط آب و هوایی مناسب و به نوعی پل ارتباطی شمال به جنوب کشور می باشد شاهد حضور مسافران و گردشگران نوروزی در این استان هستیم و با برنامه ریزی انجام شده سوخت مورد نیاز مسافران و همشهریان بدون وقفه در جریان و ذخیره سازی نیز جهت استفاده در شرایط خاص انجام شده و خوشبختانه هیچ گونه نگرانی و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: در بازه زمانی تعطیلات نوروزی سال جدید در سطح استان شاهد مصرف پنج میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر فرآورده بنزین بوده ایم که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با روند افزایشی بیش از ۲۴ درصدی روبه‌رو بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین در همین بازه زمانی شاهد رشد تقریبا ۵ درصدی و مصرف یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب گاز سی ان جی در سطح استان هستیم.

خشایی تصریح کرد: در سطح شهرستان گچساران نسبت به دیگر شهرستان‌های استان شاهد افزایش ۴۷ درصدی مصرف فرآورده بنزین در جایگاه‌های سوخت بوده ایم.

وی ضمن آرزوی اوقاتی خوش برای مردم شریف استان و مسافران عزیز نوروزی که مرحله دوم تعطیلات نوروزی استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند، ادامه داد: ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نکات ایمنی در هنگام سوخت‌گیری در جایگاه‌ها و پرهیز از شتاب‌زدگی، هرگونه نقطه نظر، انتقاد یا پیشنهاد خود نسبت به نحوه فعالیت مجاری عرضه سوخت را از طریق شماره تماس ۰۹۶۲۷(مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران) مطرح و پیگیری کنند.

انتهای پیام



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | لحظه ترور مامور موساد در مصر؛ شلیک‌های مرگبار از فاصله کم کنار خودرو