انتقاد رییس ستاد سفرهای نورزی قشم از ضعف عملکرد کمیسیون آرد و نان


انتقاد رییس ستاد سفرهای نورزی قشم از ضعف عملکرد کمیسیون آرد و نان

قشم - ایرنا - رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در جلسه امروز این ستاد گفـت: متاسفانه ضعف عملکرد کمیسیون آرد و نان شهرستان قشم به عنوان یکی از ارکان مهم خدمات رسان به ویژه در روزهای پیک سفر میهمانان و گردشگران به این جزیره، برای تامین آرد و طبخ نان غیرقابل انکار است.

به گزارش ایرنا از سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح‌الهی در جلسه امروز ستاد سفر قشم، اظهار داشت: هرچند که با تدابیر اتخاذ شده توسط ستاد سفر تاکنون موفق شدیم روزانه ۲۰ هزار قرص نان به جزیره وارد و توزیع کنیم تا مشکلی برای مسافران نوروزی ایجاد نشود ولی توجیهی برای کم کاری مسوولان کمیسیون آرد و نان شهرستان قشم وجود ندارد.

وی ادامه داد: همانگونه که بارها در ستاد سفر های نوروزی قشم تاکید شد این کمیسیون وظیفه داشت تا طبق برنامه ریزهای انجام شده با آینده‌نگری به این موضوع که مردم با پشت سرگذاشتن دوران سخت کرونایی به سفر اقبال نشان خواهند داد، مانع از بروز کمبود، در توزیع آرد و پخت نان در جزیره قشم شوند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد و رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از روسای کمیته‌های ۱۳ گانه به ویژه کمیته‌های اصناف و تنظیم بازار، اسکان و رفاه، نظارت و رسیدگی به شکایات، بهداشت و سلامت خواست با نظارت دقیق، ‌اقدام به موقع مانع از هر گونه اخلال و کمبود در عرضه هر نوع کالایی خصوصا کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز میهمانان و گردشگران شوند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس به دلیل ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم‌نظیر گردشگری، این روزها میزبان انبوه میهمانان و گردشگران از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است به طوری که در هفت روز گذشته افزون بر ۴۰۳ هزار مسافر که ۲.۵ برابر کل جمعیت قشم است وارد این جزیره شده‌اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود آهنگ یه ریز بده اینوری یه ریز بده اونوری میراث