شرکت عمران، آب و خدمات کیش با بیش از یک هزار نیرو به گردشگران خدمت ارایه می کند


شرکت عمران، آب و خدمات کیش با بیش از یک هزار نیرو به گردشگران خدمت ارایه می کند

کیش - ایرنا - معاون امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات گفت: این شرکت در ایان نوروز با یک هزار نیروی متشکل از کارکنان شرکت و نیروهای پیمانکاری به مسافران نوروزی جریره خدمت ارائه می کنند.

به گزارش ایرنا، غفار آقازاده روز پنجشنبه در بازدید سرپرست شرکت عمران، آ ب و خدمات کیش از تاسیسات تصفیه خانه فاضلاب شمال جزیره اظهار داشت : ارائه خدمات شهری و امکانات زیر ساختی برای جمعیتی حدود ۲.۵ برابر جمعیت کیش ، چالش بزرگی است که با تلاش شبانه روزی همکاران بخش های مختلف با موفقیت همراه بود.
وی افزود: بیش از یک هزار نفر از نیروهای خدمات شهری و همکاران ما در بخش های مختلف خدمات و تنظیف شهری ، تفکیک پسماند و جمع آوری و پردازش زباله ، فضای سبز و پارک ها ، روشنایی و نورپردازی معابر و میادین ، و تصفیه فاضلاب به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا علاوه بر ساکنان، گردشگران نیز تعطیلات نوروزی خوبی را در این منطقه آزاد سپری کنند.
معاون امور شهری شرکت عمران، آب و خدمات کیش افزود: ظرفیت تصفیه فاضلاب در ایستگاه شمال جزیره ۱۰ هزار متر مکعب است که با توجه به افزایش ۷۰ درصدی حجم فاضلاب ورودی در این تصفیه خانه ، تلاش می شود با مدیریت صحیح و برنامه ریزی امکان تصفیه روزانه ۱۷ هزار متر مکعب فاضلاب در این ایستگاه میسر شود.
تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار گردشگر از طریق مسیرهای دریایی و هوایی وارد کیش شده اند که حدود ۴۰ هزار نفر آنان با استفاده از کشتی به این جزیره سفر کرده اند.
این جزیره به واسطه ایجاد زیرساخت های گردشگری هم اکنون با ۳۰ نوع خدمت توریستی یکی از مهمترین مراکز گردشگری ایران اسلامی بوده و به نسبت وسعت خود دارای یکی از وسیع ترین و کم خطرترین سواحل دنیااست.
پیش از شروع همه گیری کرونا جزیره کیش همه ساله شاهد حضور حدود ۲ میلیون گردشگر بود که این تعداد در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به کمترین میزان خود رسیده بود اما هم اکنون در نتیجه اقدامات مقابله ای با ویروس کرونا از جمله واکسیناسیون عمومی سفرها به جزیره کیش مجددا آغاز شده است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی