11 بازرس ناظر رعایت ضوابط بهداشتی در هتل‌های کیش هستند


11  بازرس ناظر رعایت ضوابط بهداشتی در هتل‌های کیش هستند

کیش - ایرنا - رییس جامعه هتلداران کیش گفت: 11 بازرس این این جامعه در ایام نوروز 1401 رعایت ضوابط بهداشتی در هتل‌های این جزیره را نظارت می‌کنند.

مسیح‌اله صفا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جامعه هتلداران جزیره کیش در نوروز ۱۴۰۱ با بکارگیری ۱۱ بازرس نسبت به رعایت موارد مختلف از جمله پروتکل های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: این جامعه سه بازرس ثابت دارد اما در نوروز به علت پیک کاری ۶ بازرس از دانش آموختگان رشته های های هتل داری را برای ایام کرونا به کار گرفته و در کنار آن سه عضو هیات مدیره نیز به صورت مکرر از هتل های جزیره بازدید می کنند.

رییس جامعه هتلداران کیش افزود: این بازرسان به صورت مرتب گزارش کارهای خود را به ستاد نروزی جزیره و همچنین مرکز توسعه سلامت ارایه و در صورت بروز تخلفات احتمالی در سریع ترین زمان ممکن نسبت به اصلاح آن از سوی هتلداران اقدام می کنند.

وی یادآو شد: بالا بردن زمان سرویس‌دهی در رستوران‌ها در ساعات صبحانه و نهار، ضدعفونی مکرر میز و صندلی‌ها، و سرو و سرویس توسط کارکنان مراکز پذیرایی و هتل ها از جمله راهکارهای موثر در سلامت همگان است.

صفا میزان ساعت خالی ماندن هر اتاق را طبق مصوبه‌ی شورای سلامت کیش چهار ساعت اعلام کرد و گفت: زمان خالی نگاه داشتن اتاق‌ها گاهی به به بیش از این ساعت هم رسیده و بعد از خروج هر مسافر، به طور کامل ضدعفونی می‌شود.

جزیره کیش ۵۰ هتل فعال دارد که شامل ۱۳ هتل پنج ستاره، ۱۴ هتل چهار ستاره،۱۳ هتل سه ستاره و چهار هتل ۲ ستاره در جزیره کیش فعال است.

نورز ۱۴۰۱ جزیره کیش پس از ۲ سال شاهد حضور گردشگرانی از نقاط مختلف کشور است و طبق اعلام ستاد نوروزی جزیره تمهیدات لازم برای پذیرایی از گردشگران اندیشیده شده است.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان واقع شده و حدود ۵۰ نفر در آن ساکن هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی