500 کیلوگرم انواع موادمخدر در گلستان کشف شد


500 کیلوگرم انواع موادمخدر در گلستان کشف شد

فرمانده انتظامی گلستان از کشف 500 کیلوگرم انواع موادمخدر طی چهار روز گذشته در این استان خبر داد و گفت: کشف این مقدار مواد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 125 درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدسعید فاضل‌دادگر عصر سه شنبه در حاشیه جلسه هماهنگی خدمات سفر گلستان در گنبدکاووس به خبرنگاران اظهارداشت: بخش زیادی از مواد مخدر کشف شده در قالب یک محموله و در پاسگاه ایست و بازرسی تیل آباد از توابع شهرستان آزادشهر این استان بوده است.

وی با اشاره به آغاز طرح نوروزی انتظامی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین افزود: در این طرح انتظامی گلستان ۱۳ ایستگاه نوروزی در سطح استان برپا کرده است.
سردار فاضل دادگر اضافه کرد: در سه روز گذشته و به منظور کاهش آمار سرقت‌ها در گلستان ۳۷۰ نفر از معتادان متجاهر شناسایی و دستگیر شدند که این امر سبب کاهش دو درصدی سرقت‌های خُرد در استان شده است؛ همچنین تمامی مجرمین سابقه دار نیز تحت کنترل پلیس هستند.
فرمانده انتظامی گلستان همچنین از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در گنبدکاووس خبر داد و گفت: این سرقت که شب گذشته رخ داد با حضور به موقع پلیس سارق دستگیر و سلاح وی نیز کشف و ضبط شد.
وی افزود: در راستای طرح ارتقای امنیت اخلاقی، پلیس در تفرجگاه‌های گلستان حضوری فعال دارد و علاوه بر تذکرات لسانی با متخلفان احتمالی نیز برخورد می‌کند.
استان گلستان ۱۰۹ میلیون نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام/
منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر گمشده یسنا کیست و آخرین وضعیت گم شدنش چیست؟