بیش از 52 هزار گردشگر وارد کیش شدند


بیش از 52 هزار گردشگر وارد کیش شدند

کیش - ایرنا - رییس ستاد مدیریت بحران کمیته نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در بازه زمانی 25 تا 29 اسفند ماه سال 1400 بیش از 52 هزار گردشگر از مسیرهای دریایی و هوایی وارد جزیره کیش شدند.

به گزارش ایرنا، سعید پورزادی روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: نوروز امسال ۳۶ هزار نفر از طریق هوایی و ۱۶ هزار نفر نیز از طریق دریا وارد جزیره کیش شده اند.

وی اضافه کرد: برای جابجایی راحت‌تر مسافران دریایی تعداد شناورهای مسافربری و خودروبر از هفت فروند به ۱۷ فروند افزایش پیدا کرده و در این مدت ۳ هزار و ۱۳۲ خودرو از مسیر دریایی وارد جزیره کیش شده است.

پورزادی اظهار داشت: در زمینه جابجایی مسافران هر ۳۰ دقیقه یک بار پذیرش مسافر انجام می‌شود و در بخش حمل خودرو نیز ۱۴ شناور هر یک ساعت یک بار جابجایی خودروها را انجام می‌دهند.

وی از مسافرانی که با خودرو وارد کیش شده اند ، خواست زمان بازگشت خود را به زمان اوج خروج موکول نکنند تا مشکلی به دلیل حجم تقاضا و شلوغی در مبادی خروجی ایجاد نشود.

رییس ستاد مدیریت بحران کمیته نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش، با بیان اینکه از ۲۵ تا ۲۹ اسفند ۲۵۴ پرواز برقرار شده است یادآور شد: فعالیت فرودگاه بین المللی کیش ۲۴ ساعته شده و برای تسهیل سفر مردم به کیش از ۱۷ مبدا پرواز به سمت کیش برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۵۰ هتل با ۵ هزار و ۲۲۰ اتاق و ۱۹ هزار تخت در جزیره کیش، افزود: در کمپ‌های مسافری نوروزی کیش هم تاکنون هزار و ۵۰۰ نفر مسافر مستقر شده اند.

پورزادی یادآور شد: در روزهای آینده ظرفیت کمپ‌های اسکان تکمیل می‌شود و به همین دلیل از مسافران می‌خواهیم پیش از عزیمت به جزیره کیش با تماس با سامانه ۱۳۳ از وضعیت اماکن اقامتی کیش اطلاع حاصل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)