طرح رسانه ای پلیس کیش با هدف جلب مشارکت مردم در حال انجام است


طرح رسانه ای پلیس کیش با هدف جلب مشارکت مردم در حال انجام است

کیش - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: طرح رسانه ای پلیس با هدف جلب مشارکت مردم در راستای کاهش جرایم و افزایش رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این جزیره در حال انجام است.

سرگرد محمد زنگانه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح رسانه ای پلیس با همکاری تمام رسانه های جمعی و فعالان فضای مجازی در حال انجام است که تهیه برنامه های تلوزیونی و رادیویی، تدوین مطالب مطبوعاتی، کلیپ های تصویری اموزشی و فرهنگ سازی از جمله انها است.

وی اضافه کرد: در این طرح ۷۰۰ دقیقه برنامه نوروزی ویژه آموزش های پلیسی، چهار کلیپ نوروزی ویژه ارتقای فرهنگ ترافیکی با هدف ارتقای امنیت گردشگری تا پایان تعطیلات نوروزی تهیه می شود.

سرگرد زنگانه یادآور شد: جلوگیری از سرقت، کاهش جرایم راهنمایی و رانندگی، جلوگیری از بروز ناهنجاری های اجتماعی، ارتقای سطح فرهنگ عفاف و حجاب از دیگر اهداف برنامه های رسانه ای این فرماندهی در سال جاری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کیش گفت: همچنین با هدف کاهش جرایم در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی به خصوص سرقت و ایجاد فضایی امن و آرام برای ساکنان جزیره کیش که قصد مسافرت و ترک منزل را دارند، برنامه‌های کنترلی پلیس تشدید می‌شود.

وی افزود: هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی تا پانزدهم فروردین با تاییدیه کلانتری باید انجام شود و افرادی که قصد اسباب کشی و انتقال وسایل منزل را دارند باید مجوز لازم را دریافت کنند.

زنگانه افزود: قرارگاه نوروزی پلیس آماده هرگونه پاسخگویی به ساکنان و گردشگران در ۲۴ ساعت شبانه روز در ایام نوروز است.

وی تعامل و همکاری ساکنان و گردشگران با پلیس را ضروری اعلام کرد و از مردم خواست: نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا