مدیرکل سیاسی استانداری فارس : همه برای موفقیت دولت تلاش کنند


مدیرکل سیاسی  استانداری فارس : همه برای موفقیت دولت تلاش کنند

شیراز-ایرنا- مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس اعلام کرد : وحدت و همدلی منشا حرکت بوده و دشمن ظالمانه در مقابل نظام ایستاده اما با این وجود مقاومت کرده‌ایم و امروز همه باید به دولت کمک کنند و موفقیت دولت ، موفقیت نظام و انقلاب است.

جواد قناعتی روز یکشنبه در حاشیه آیین معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزاباد، افزود: هر سلامی یک خداحافظی دارد و ما بین این سلام و خداحافظی باید ببینیم چه وظیفه ای بر عهده داشته و چه قدمی برداشتیم.

وی، به ماندگاری نام و یاد مدیران و مسوولان در خدمت‌گذاری بی‌منت به مردم اشاره کرد و بیان داشت : مردم سرمایه اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند و مطمئنا تلاش برای خدمت، موجب رضایت عمومی است‌.

قناعتی در ادامه سخنانش از زحمات حسین آرگیو فرماندار پیشین بابت تلاش همراهی و همدلی بار سنگین امانت و مسئولیت که بر دوش داشته تشکر کرد و گفت: امید است که با سربلندی این امانت را به امانت دار بعدی بسپارد.

همچنین در این آیین امام جمعه فیروز آباد با اشاره به تبیین ویژگی‌های مدیران از دیدگاه حضرت علی(ع) اظهار داشت: آنچه در سعادت جامعه نقش اساسی داشته شایستگی و جامع شرایط بودن مدیران و کارگزاران آن جامعه است.

حجت الاسلام محسن رضا بشارت افزود :تواضع و فروتنی، عدالت و انصاف، امانت‌داری، عنایت به کارکنان و طرد چاپلوسان از ویژگی های یک مدیر لایق است .

در پایان این مراسم حبیب اله جمشیدی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فیروز آباد معرفی و از خدمات حسین آرگیو قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها