دستورالعمل‌های بهداشتی در اقامتگاه های گردشگری هرمزگان جدی گرفته شود


دستورالعمل‌های بهداشتی در اقامتگاه های گردشگری هرمزگان جدی گرفته شود

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی، نظارت جدی بر رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص در اماکن و اقامتگاه های گردشگری و محل های حضور مسافران و وسایل حمل و نقل عمومی، از سوی دستگاه‌های مسوول صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز شنبه پس از حضور از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس در آخرین نشست ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا در سال ۱۴۰۰ افزود: باتوجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز، مردم هرمزگان، پرهیز از عادی انگاری، همچنان به طور جدی اصول بهداشتی را رعایت و تزریق واکسن به خصوص دوز سوم واکسن کرونا را جدی بگیرند.
وی بیان داشت: با توجه به واکسیناسیون عمومی صورت گرفته و با مجوز ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، پس از ۲ سال، بار دیگر مسافرت های نوروزی با شرط تزریق واکسن، انجام می‌شود و استان هرمزگان به عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در کشور، در تعطیلات نوروز میزبان خیل عظیم میهمانان، مسافران و گردشگران نوروزی خواهد بود.
دوستی با اشاره به تمهیدهای درنظرگرفته شده جهت پذیرایی و ارائه خدمات به گردشگران نوروزی در هرمزگان، رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این ایام را بسیار مهم برشمرد و گفت: همه تلاش کنند تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نوروز خوبی برای همگان رقم بخورد و سال جدید را بدون دغدغه و نگرانی در خصوص بیماری کرونا، آغاز کنیم.


منتخب امروز


رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!