سخنگوی شورای شهر: خبر پلمب بیمارستان میلاد ارومیه کذب است


سخنگوی شورای شهر: خبر پلمب بیمارستان میلاد ارومیه کذب است

ارومیه - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به وجود بدهی کلان بیمارستان میلاد به مدیریت شهری گفت: با این وجود، اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر پلمب این مرکز درمانی کذب است.

توماج وحید افشار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تشریح جزئیات بدهی میلیاردی بیمارستان خصوصی میلاد به شهرداری ارومیه اظهار کرد: بیشترین تعامل با مدیران این مجموعه جهت پرداخت بدهی آنان به شهرداری ارومیه صورت گرفته ولی متاسفانه مدیران این بخش خصوصی کمترین همکاری را هم نداشته‌اند.

وی افزود: همکاران شهرداری ارومیه محدودیت‌هایی دارند که نباید از آن غافل بود؛ طبق حکم ماده ۱۰۰ بیمارستان خصوصی میلاد ملزم به پرداخت بدهی خود به شهرداری ارومیه است و اگر در این راستا اقدامی از سوی مدیریت شهری برای دریافت بدهی صورت نگیرد، تحت عنوان ترک فعل مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با مدیران مجموعه بخش خصوصی میلاد، اضافه کرد: شهرداری نه تنها تخفیفات ویژه‌ای برای پرداخت بدهی قائل شد، بلکه با پرداخت اقساطی آن نیز موافقت کرد ولی متاسفانه مدیران بیمارستان خصوصی میلاد به تعهدات خود عمل نکرده و چک‌های ارائه شده به شهرداری را پاس نکردند.

وی ادامه داد: حتی به مدیران این مجموعه پیشنهاد تهاتر بدهی شهرداری ارومیه به تامین اجتماعی یا واگذاری بخشی از سهام بیمارستان میلاد به شهرداری مطرح شد که متاسفانه موافقت نکردند.

وحید افشار در رابطه با اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر پلمب بیمارستان میلاد بخاطر عدم تمکین به پرداخت بدهی خود به شهرداری ارومیه گفت: انتشار این خبر در فضای مجازی عوام فریبی است چرا که بخش درمانی بیمارستان پلمب نشده و فقط گل فروشی و بانک این مجموعه پلمب شده؛ همین اقدام همکاران شهرداری ارومیه نیز در راستای جلوگیری از ترک فعل آنان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه بیمارستان خصوصی میلاد یک بنگاه درمانی است، اظهار کرد: تعرفه‌های این بیمارستان خصوصی چندین برابر سایر مراکز درمانی است و دریافتی‌های بالایی دارند که البته خدمات خاص و منحصر به فردی نیز ارائه نمی‌دهند؛ نباید با عوام فریبی اقدام به بازی با افکار عمومی کرد؛ با این حال مجموعه مدیریت شهری از بخش خصوصی به ویژه در حوزه درمانی حمایت می کند.

به گزارش ایرنا، بدهی فعلی بیمارستان خصوصی میلاد به شهرداری ارومیه بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

انتشار خبر کذب پلمب مرکز درمانی بیمارستان میلاد سبب حاشیه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن درباره دختر ؛ جملات کوتاه و طولانی در مورد دختر قوی و دختر بودن