هشدار اتحادیه اروپا به خریداران ارزهای دیجیتال


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: ناظران اتحادیه اروپا هشدار دادند که آماده باشید! زمان آن فرا رسیده که تمام سرمایه خود در ارزهای دیجیتال را از دست بدهید. به گزارش بانک مردم و به نقل از ایسنا، فایننس اعلام کرده که ناظران اوراق بهادار، بانکی و بیمه اتحادیه اروپا در روز پنجشنبه در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که مصرف‌کنندگان در معرض خطر از دست دادن تمام...

کد خبر : 172875 تاریخ انتشار : 26 اسفند 1400

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: ناظران اتحادیه اروپا هشدار دادند که آماده باشید! زمان آن فرا رسیده که تمام سرمایه خود در ارزهای دیجیتال را از دست بدهید.

به گزارش بانک مردم و به نقل از ایسنا، فایننس اعلام کرده که ناظران اوراق بهادار، بانکی و بیمه اتحادیه اروپا در روز پنجشنبه در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که مصرف‌کنندگان در معرض خطر از دست دادن تمام پول سرمایه‌گذاری شده خود در دارایی‌های دیجیتال هستند و ممکن است قربانی کلاهبرداری شوند.

سه مقام اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کردند: «مصرف‌کنندگان در صورت خرید این دارایی‌ها با احتمال بسیار واقعی از دست دادن تمام پول سرمایه‌گذاری‌شده خود مواجه هستند».

این نشان‌دهنده افزایش هشدارهای مستقیم به مصرف‌کنندگان در مورد دارایی‌های رمزنگاری شده توسط مقامات اتحادیه اروپا است که بیان می‌کند، مصرف‌کنندگان تحت قانون خدمات مالی موجود اتحادیه اروپا هیچ گونه حمایت دریافت نمی‌کنند و پرداخت غرامت نیز وجود نخواهد داشت.

ناظران به‌ طور فزاینده‌ای نگران این هستند که مصرف‌کنندگان زیادی، ۱۷ هزار دارایی رمزنگاری مختلف از جمله بیت‌کوین و اتر را که ۶۰ درصد بازار را تشکیل می‌دهند، بدون آگاهی کامل از خطرات خریداری می‌کنند.

در این بیانیه ذکر شده است: «مصرف‌کنندگان باید نسبت به خطرات تبلیغات گمراه‌کننده از جمله از طریق رسانه‌های اجتماعی و افراد تاثیرگذار هوشیار باشند».

همچنین باید از این موضوع آگاه باشند که مصرف انرژی برای تولید برخی از دارایی‌های رمزنگاری شده بالاست و تاثیرات زیست‌محیطی بر جای می‌گذارد.

10 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد غروب | 7 انشا زیبا کوتاه و بلند با موضوع غروب برای محصلین