دمای هوای خراسان رضوی از هفته آینده افزایش می‌یابد


دمای هوای خراسان رضوی از هفته آینده افزایش می‌یابد

مشهد- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: برای اغلب مناطق استان بخصوص نواحی شمالی و مرکزی امروز بارش برف و باران پیش‌بینی شده است اما روند افزایشی دما در استان از 29 اسفندماه آغاز می‌شود.

آیدا فاروقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین میزان بارشها امروز در شمال غرب استان خواهد بود و امشب بارشها در غرب استان قطع می‌شود و فردا محدود به مناطق کوهستانی و ارتفاعات هزارمسجد خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین برای امروز وزش باد شدید برای اغلب مناطق، به خصوص در ساعات بعدازظهر و احتمال آسیب به سازه‌های موقت پیش‌بینی شده است. از فردا از سرعت وزش باد در مناطق شمالی و مرکزی کاسته می‌شود اما در مناطق بادخیز از جمله جنوب شرق استان وزش باد به نسبت شدید ادامه خواهد داشت.

وی، تشکیل مه و کاهش میدان دید را از دیگر موارد پیش‌بینی شده برای امروز و فردای استان برشمرد و گفت: با توجه به وزش باد احتمال کولاک برف هم وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته تایباد با بیشینه ۳۲ درجه و قوچان با کمینه منفی یک درجه سلسیوس به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان بوده‌اند.

همچنین در این مدت بیشترین میزان بارش باران با ۲۹ میلیمتر و ۲۱ سانتی‌متر برف در قوچان به ثبت رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!