بهترین فیلم و انیمیشن های خارجی در سال 2022 که باید ببینید


قطعا در سال 2022 فیلم ها و انیمیشن های هیجان انگیز و جذابی تولید شده است که هیچکس لذت تماشای آنها را نباید از دست بدهد. علاقه مندان به دنیای سینما هر ساله به دنبال تماشای جدید ترین و بهترین فیلم ها و انیمیشن های تولید شده هستند. با وجود اینکه در...

قطعا در سال 2022 فیلم ها و انیمیشن های هیجان انگیز و جذابی تولید شده است که هیچکس لذت تماشای آنها را نباید از دست بدهد. علاقه مندان به دنیای سینما هر ساله به دنبال تماشای جدید ترین و بهترین فیلم ها و انیمیشن های تولید شده هستند. با وجود اینکه در سال های گذشته شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان موجب شد تا تولید اکثر فیلم ها و انیمیشن ها به تعویق بیفتد؛ اما امسال با کاهش مبتلایان این بیماری، دنیای فیلم و سریال پر قدرت شروع به کار کرده و انیمیشن ها و فیلم هایی را تولید کرده است که طرفداران و علاقه مندان بسیار زیادی در سطح جهان دارند.

بهترین فیلم و انیمیشن های خارجی در سال 2022 که باید ببینید

با اینکه جزئیات بسیاری از فیلم های برتر 2022 به صورت کامل مشخص نشده است؛ اما از همین حالا می توانیم حدس بزنیم که قرار است فیلم های سینمایی هیجان انگیزی اکران شود. فیلم ها و انیمیشن های محبوب همچون انیمیشن قرمز شدن 2022، انیمیشن هتل ترانسیلوانیا، فیلم 355، فیلم ترسناک جیغ، انیمیشن زیبای رامبل، فیلم دانتون ابی 2، انیمیشن سونیک خارپشت 2، فیلم موربیوس و... در سال 2022 اکران شده و با استقبال بی نظیر مخاطبان روبرو شده اند.

البته انیمیشن ها و فیلم های سینمایی دیگری نیز در فروردین ماه 1401 اکران می شوند که قطعا برای دوست داران و علاقه مندان به فیلم های سینمایی و انیمیشن ها بسیار هیجان انگیز می باشند. در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی را از بهترین فیلم ها و انیمیشن هایی خارجی سال 2022 کسب نمایید. همچنین در صورتی که این فیلم ها اکران نشده اند می توانید با اطلاع از تاریخ اکران آنها، در انتظار پخش آن باشید.

لیست بهترین فیلم ها و انیمیشن های خارجی 2022

در این بخش ما جدید ترین و بهترین فیلم ها و انیمیشن های تولید شده در سال 2022 را به شما عزیازن معرفی می کینم تا لذت دیدن آنها را از دست ندهید.

فیلم سینمایی 355

یکی از جدید ترین فیلم های سینمایی که در تاریخ 17 دی 1400 اکران شد، فیلم 355 می باشد. این فیلم در ژانر های اکشن و هیجان انگیز به کارگردانی سیمون کینبرگ می باشد. این فیلم مهیج درباره تعدادی از جاسوسان بین المللی است که برای پیدا کردن و گرفتن یک سلاح مهم و مخفی با یک دیگر متحد می شوند. برخی از این مامورین عضو سازمان سیا می باشند و برخی از آنها مامورین کشور آلمان هستند. یکی از جالب ترین ویژگی های این فیلم اکشن، بازیگران زن آن هستند.

در حقیقت این گروه 4 نفره همگی زن می باشند و به یک ماموریت خطرناک وارد می شوند. فیلم سنمایی 355 بر اساس داستانی از ترزا ربک می باشد که هنرمندانی چو فن بینگ بینگ، ادگار رامیرس، لئو استار، پابلو اسکولا، مارچلو کروز، ادی آرنولد، فدریکو تروخیلو، جیسون فلمینگ، جسیکا چستین و... در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

انیمیشن رامبل

یکی از قشنگ ترین انیمیشن هایی که در سال 2022 تولید و اکران شد، انیمیشن زیبای رامبل می باشد. این کارتون در تاریخ 29 بهمن 1400 به صورت عمومی منتشر شد. این انیمیشن به کارگردانی همیش گریو است که در ژانر های مختلف ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی و ورزشی تولید شده است. کارتون رامبل محصول کشور های کانادا، استرالیا و آمریکا می باشد که توانست از سایت رسمی IMDB امتیاز 5.9 از 10 را کسب نماید. صداپیشگی این کارتون محبوب توسط هنرمندانی چون تری کروس، ویل آرنت، جیمی تارترو، تونی دنزا، کارلوس گومز، ربکا کوئین، چارلز بارکلی، فرد ملامد، بن شوارتز و... صورت گرفته است.

داستان کارتون رامبل درباره دنیایی است که در آن کشتی هیولا ها یک مسابقه و یک ورزش جهانی به حساب می آید. هیولا ها ستاره های این ورزش می باشند. در این میان دختر جوانی به نام وینی قصد دارد تا با گوش دادن حرف های پدرش به یک مربی آموزشی هیولاها تبدیل شود. او در شروع کارش، هیولای بی تجربه اما دوست داشتنی را آموزش می دهد و می خواهد او را به قهرمان دوره بعدی مسابقات تبدیل سازد.

فیلم مرد عنکبوتی

یکی دیگر از فیلم های محبوبی که در سال 2022 اکران و منتشر شد، فیلم مردعنکبوتی راهی به خانه نیست، می باشد. طرفداران این فیلم ی صبرانه در انتظار اکران آن بوده اند. از آنجایی که کمپانی مارول سالهاست خود را در دل بسیاری از مخاطبان جا کرده است، تمامی فیلم هایی که توسط این کمپانی تولید می شود، طرفداران بسیار زیادی دارد. فیلم مردعنکبوتی نیز یکی دیگر از آثار کمپانی مارول می باشد که در سال 2022 اکران و منتشر شده است.

بهترین فیلم و انیمیشن های خارجی در سال 2022 که باید ببینید

این فیلم به کارگردانی جان واتس و محصول کشور آمریکا می باشد. فیلمنامه این داستان توسط استیو دیتکو، استن لی و کریس مک کنا نوشته شده است. در فیلم مردعنکبوتی هنرمندانی چون بی اسموو، مریسا تومی، جیمی فاکس، آلفرد مولینا، بندیکت کامبربچ و... نقش آفرینی کرده اند.

داستان این فیلم در ادامه قسمت قبلی یعنی مردعنکبوتی بازگشت به خانه آمده است. پس از بد نام شدن مردعنکبوتی توسط میستریو، دنیا برای او و خانواده اش بسیار رنج آور شده بود. او و دوستانش را هیچ دانشگاهی پذیرش نمی کرد. پیتر که از این موضوع بسیار ناراحت و غمگین بود، تصمیم می گیرد تا به ملاقات دکتر استرنج برود و از او کمک بخواهد. پیتر در ملاقاتش با دکتر استرنج، از او می خواهد که تمامی مردم جهان تصویر او را فراموش کنند. این در صورتی است که تمامی اعضای خانواده و دوستانش هم خاطراتی که با پیتر و مردعنکبوتی را دارند، فراموش می کنند.

هنگامی که دکتر استرنج در حال خواندن این جادو است پیتر چندین بار اسامی افرادی را که نمی خواهد گرفتار این جادو شوند را تکرار می کند و موجب می شود که اتفاقات ناگواری برای آن جادو بیفتد و به جادوی دیگری تبدیل شود. دکتر استرنج با قدرتی که داراست آن جادو را کنترل می کند و درون یک جعبه می گذارد؛ اما خیلی دیر شده است چرا که اهریمن هایی که نباید از دنیا های موازی به این دنیا می آمدند به آن وارد شده اند. خوشبختانه همراه موجودات خطرناک مردان عنکبوتی دیگر نیز آمده اند که با کمک یک دیگر به مهیج شدن و جذاب شدن این فیلم کمک بسزایی می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل