آصفری: چرا مجامع بین المللی در مقابل جنایت هولناک عربستان سعودی سکوت کرده‌اند؟


آصفری: چرا مجامع بین المللی در مقابل جنایت هولناک عربستان سعودی سکوت کرده‌اند؟

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به سکوت مجامع بین المللی در مقابل اقدامات جنایتکارانه اخیر عربستان گفت: گویا حقوق بشر فقط به نفع چک های سفید امضا و طلایی عربستان سعودی برای سازمان ملل است.

به گزارش ایسنا، محمدحسن‌ آصفری در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس در تذکر شفاهی با اشاره به اقدامات ضد حقوق بشری اخیر عربستان سعودی گفت: باعث تاسف است که دبیرکل سازمان ملل در قبال این جنایت بزرگ سکوت و خاموشی اختیار کرده است، شورای امنیت سازمان ملل هم در خصوص این جنایت هولناک سکوت کرده و هیچ اعتراضی نمی کند، گویا حقوق بشر فقط به نفع چک های سفید امضا و طلایی عربستان سعودی برای سازمان ملل است.

وی افزود: چرا مجامع بین المللی از جمله سازمان حقوق بشر، سازمان دیده بان بدون مرز و خبرنگاران بدون مرز باید در مقابل این جنایت هولناک عربستان سعودی سکوت پیشه کنند؟

نماینده مردم اراک در مجلس همچنین اظهار کرد: از اقدام مقتدرانه و شجاعانه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق که مورد هدف موشک‌های نقطه زن سپاه قرار گرفت، تقدیر و تشکر می‌کنیم، پیام این مهم برای دشمنان انقلاب این است که اگر دست از پا خطا کنند، قطعا با جواب کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهند شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تالاب میقان اراک در زمستان پارسال میزبان 53 گونه پرنده مهاجر بود