اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرح‌های گردشگری گیلان


اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرح‌های گردشگری گیلان

رشت – ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان گیلان به منظور توسعه طرح‌های گردشگری گیلان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان ولی جهانی بیان کرد: توسعه طرح‌های گردشگری استان به ویژه‌ در مناطق روستایی از جمله مؤثرترین راه‌ها در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال مؤثر و پایدار در زنجیره گردشگری گیلان است.
وی افزود: این اداره‌کل با هدف افزایش مزایای ثبت‌های ملی و جهانی شهر و روستاهای استان با محوریت صنایع‌دستی، پایداری پروژه‌های ثبت جهانی، توسعه پایدار صنایع‌دستی، جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی و در نتیجه تحقق هدف اشتغال‌زایی در جوامع محلی و معرفی و اطلاع‌رسانی شایسته داشته‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان طرح‌های توسعه حوزه زیرساخت و گردشگری را تدوین کرده است.

جهانی افزود: از این رو در جریان سفر ریاست محترم جمهور و هیأت دولت به استان گیلان مبلغ یادشده برای اجرای این طرح‌های توسعه‌محور در سطح استان گیلان اختصاص داده شد.

آیت الله سیدابراهیم رییسی رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی دولت سیزدهم، هشتم بهمن ماه به گیلان سفر کرد و ثمره ی یک روز کاری فشرده وی و هیات همراهشان لمس مشکلات و دغدغه های استان و همچنین تخصیص اعتبارات برای برون رفت گیلان از عقب ماندگی‌ها بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک