روز اول مسابقه بدنسازی کاپ آسیا در کیش به پایان رسید


روز اول مسابقه بدنسازی کاپ آسیا در کیش به پایان رسید

کیش - ایرنا - روز اول مسابقه بدنسازی کاپ آسیا با برگزاری رقابت‌های رشته فیزیک کلاسیک در جزیره کیش به پایان رسید.

به گزارش روز جمعه ایرنا، مسابقات روز اول کاپ آسیا، رقابت‌ها در ۲ نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه در رشته فیزیک کلاسیک در جزیره کیش پیگیری شد و در رده جوانان این مسابقات نوید دهقانی و علیرضا تقی بیگی، رده سنی پیشکسوتان مرتضی کومار و امید جعفری برتر شدند.

در دسته اول این مسابقه مسعود صادقی، علی اکبر زارع و مجید برمسین به ترتیب اول تا سوم شدند و در دسته دوم نیز امید رضایی سلیمانی پور، سعید نورمحمدی و مجتبی بحرینی مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

در دسته‌های سوم و چهارم نیز سامان الفتی، عبدالحسین کشوری، حسن کوچکی، روح الامین مشکانی و سیدمحمد احسان میرجانی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

در دسته پنجم این مسابقه علی نوروزی و امیر سیاح امیری به عنوان ورزشکاران برتر شناخته شدند و سامان الفتی، قهرمان دسته سوم در پایان مسابقه به عنوان اوورال (قهرمان قهرمانان) فیزیک کلاسیک معرفی شد.

همچنین تیم‌های برتر رده طلایی و نقره‌ای بخش ۲ نفره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی آسیا در این جزیره برگزار شد و در نتیجه مسابقات روز اول میلاد سلطانی و حمید حیدری با رکورد ۴۵۳، کامبیز اوسطی و محمود ذوقی با رکورد ۴۴۸، محمد نبی وخشایار امینی با رکورد ۴۴۷ ، حسین رحیمی و سجاد پروین با رکورد ۴۴۶ و مهدی آزاد و حمید محمدپور (ایران) با رکورد ۴۳۰ همگی از ایران به ترتیب در رتبه های اول تا پنجم ایستادند.

در رده نقره ای نیز میلاد سلطانی و احمد آقایی از ایران با رکورد ۶۰۱، حمید حیدری و امید محمدجانی از ایران با رکورد ۵۸۹، - عمار حمدان و محمود ظهیرا (سوریه) با رکورد ۵۸۸، - عبدالعزیز الزرلی و الدو رایگوزا (سوریه) با رکورد ۵۸۸، میلاد بابکان و محمد تقی نیا (ایران) با رکورد ۵۷۱ و رضا آزاد و امید کلجی (ایران) با رکورد ۵۳۴ به ترتیب در رتبه های اول تا ششم قرار گرفتند.

مسابقه فیتنس چلنج عصر امروز جمعه در بخش انفرادی پیگیری می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شایع‌ترین علت پیوند کبد در ایران