قهرمانی غرب آسیا افق تیم مالی فوتبال قطع عضو ایران است


قهرمانی غرب آسیا افق تیم مالی فوتبال قطع عضو ایران است

کیش - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران گفت: کسب مقام قهرمانی غرب آسیا و صعود قدرتمندانه به مسابقات جام جهانی ترکیه مهمترین هدف این تیم است.

داوود برزگر روز دوشنبه در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی قطع عضو غرب آسیا در جزیره کیش اظهار داشت: همه پنج تیم حاضر در این مسابقات برای کسب امتیاز و صعود به جام جهانی در جزیره کیش حاضر شده اند و بدون شک ایران برای کسب مقام قهرمانی رقبای قدرتمندی دارد.

وی اضافه کرد: ایران نیز تمام تلاش خود را می کند تا بتواند با بالاترین امتیاز راهی جام جهانی شود که هم اکنون در ۲ بازی انجام شده با هند و فلسطین توانسته ۶ امتیاز این دیدارها را کسب کند و با توجه به آمادگی نسبی بازیکنان کسب این مقام برای ایران دور از انتظار نیست.

برزگر با بیان اینکه تا کنون تیم ملی ایران چهار اردوی تدارکاتی برگزار کرده اما به علت شرایط کرونایی و زیاذ بودن فاصله زمانی بین اردوها آمادگی ۱۰۰ درصد بین فوتبالیست ها وجود ندارد اما طبق شناخت خود از حریفان تلاش خود را برای برد بازی های پیش رو بکار می گیریم.

سرپرست تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران هم با بیان اینکه اعضای تیم عموما جانبازان دفاع مقدس و توانخواهان قطع عضو سانحه و مادرزادی هستند افزود: این افراد علاوه بر اینکه از فرهنگ ایثار و شهادت بهره می برند انگیزه خاصی برای اثبات توانایی های خود دارند.

احمد صالحی خواه یادآور شد: صعود به مسابقات مهمترین هدف ما بوده و در کنار این مسئله به دنبال ایجاد انگیزه برای افراد قطع عضو و توانخواه برای حضور در میادین ورزشی هستیم.

ملی پوشان کشورمان در دو دیدار دیروز خود مقابل هند با نتیجه ۱۹ بر یک و در مصاف با فلسطین با نتیجه دو بر صفر پیروز شدند و با کسب ۶ امتیاز صدر جدول را از آن خود کردند و امروز از ساعت ۱۶:۴۵ در زمین چمن شماره یک مجموعه المپیک کیش به مصاف تیم ملی عراق می‌روند.

هفته گذشه چهارمین اردوی تیم ملی ایران در جزیره کیش برگزار شد و ۲۸ بازیکن در اردو حضور داشتند.

علی ظفری،صادق سعیدی، جواد علیجانی، ایمان زاج فروش‌ها، جعفر علیزادہ، محمد رضا دماوندی، سید یحیی مجیدی، اکبر لطفی مقدم، مهدی سعیداوی، محمد رضا میر احمدی، محمد رمضانی، رسول عبودی، رحمان کرمی و قاسم خوش تراش از جمله بازیکنان حاضر در این اردو بودند.

دیگر بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران شامل حامد مطرودی، ریحان یاری،، محمد علی تبار، سعید زکی‌پور، مظفر کرامتی، محمد رستمی‌فر، جعفر عسکری، شهاب قاسمی‌فر، رجب کاظمی، قاسم جوکار، داود برزگر، نعمت‌الله زارع و صادق طهماسبی بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش‌سوزی هولناک در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان