81 درصد از اعتبارات اسناد خزانه سیستان و بلوچستان در حوزه ساخت راه‌ها جذب شد


81 درصد از اعتبارات اسناد خزانه سیستان و بلوچستان در حوزه ساخت راه‌ها جذب شد

زاهدان- ایرنا- معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از جذب بیش‌از 81 درصد اعتبارات اسناد خزانه اسلامی در سالجاری برای اجرای پروژه‌های راه‌سازی در این استان خبر داد.

مهدی پارسی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ۱۶۲ میلیارد تومان اعتبار اسناد خزانه اسلامی در سالجاری به اجرای پروژه های راه‌سازی استان اختصاص داده شد که با پیگیری‌های این اداره کل بیش‌از۸۱ درصد یعنی ۱۳۲ میلیارد تومان آن تاکنون جذب شده است.

وی با بیان اینکه جذب اعتبارات تخصیصی بدون شک در روند سرعت ‎بخشی به طرح های در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نقش ویژه‌‏ای ایفا می‌کند، گفت: با جذب اعتبارات اسناد خزانه در کنار سایر اعتبارات ابلاغی شاهد فعال بودن تمامی پروژه های بزرگراهی و راه اصلی در استان هستیم.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخورداری از پهناورترین شبکه راه‌های ارتباطی، قرار گرفتن در مسیر یکی از مهمترین کرویدورهای اصلی تجارت جهانی و صدها مزیت اقتصادی دیگر ضرورت وجود راه‌های مواصلاتی استاندارد را در این استان اجتناب ناپذیر کرده این اداره کل با پیگیری اعتبارات به دنبال سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌ها حوزه راه به ویژه احداث بزرگراه‌ها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل