دمای هوا در استان همدان به 6 درجه زیر صفر می‌رسد


دمای هوا در استان همدان به 6 درجه زیر صفر می‌رسد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای در برخی از نقاط این استان طی 48 ساعت آینده به 6 درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

«محمد حسن باقری شکیب» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از نظر تغییرات دمایی حداقل دمای شبانه تا ۲ روز آینده در استان ماندگار است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان تا روز پنجشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و افزایش ابر پیش بینی می شود.

باقری شکیب با بیان اینکه از بعداز ظهر پنجشنبه تا جمعه سامانه بارشی استان را فرا می گیرد اظهار داشت: این سامانه بسیار ضعیف و با بارش باران همراه است.

وی اضافه کرد: نهاوند با ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و قهاوند با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان تصریح کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۳ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

به گفته وی دمای هوای شهر همدان تا ۲۴ ساعت آینده بین ۱۴ و چهار درجه سانتیگراد زیر صفر در نوسان است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی