عملیات اجرایی ساخت پل بزرگ شیله در محور زابل_ زاهدان آغاز شد


عملیات اجرایی ساخت پل بزرگ شیله در محور زابل_ زاهدان آغاز شد

زاهدان_ایرنا_ مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی ساخت پل بزرگ شیله در محور زابل_ زاهدان با اعتبار بیش از 50میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، عطاءاله اکبری روز چهارشنبه در بازدید از مراحل ساخت پل بزرگ نهراب واقع در مسیر زاهدان _زابل با اعلام اینکه ساخت پل نهراب مراحل نهایی خود را طی می‌کند، اظهار داشت: عملیات ساخت پل بزرگ شیله بطول ۱۷۶ متر و هشت دهانه بتنی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان از امروز آغاز شد.

وی با بیان اینکه باید بزرگراه‌های استان به سرعت ساخته و آماده بهره برداری شود، افزود: از مهمترین اقدامات سال‌جاری اداره کل راه و شهرسازی این استان در مسیر زابل _ زاهدان، آماده بهره برداری کردن پل نهراب و بیش از ۲۰ کیلومتر بزرگراه و همچنین آغاز عملیات احداث باند دوم در قطعه سه این محور بطول ۲۷ کیلومتر تا پایان سال است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این اداره کل تلاش دارد ضمن اینکه تا پایان سال ۵۰ کیلومتر باند دوم در مسیرهای مختلف را زیر عبور ببرد، در صورت تامین اعتبار لازم، سال آینده بیش از ۱۰۰ کیلومتر باند دوم را در استان تکمیل و به بهره‌برداری برساند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


برای تو که میدانی 3