راهکار جدید بهمن موتور برای کنترل دلالی دیگنیتی و فیدلیتی در بازار


راهکار جدید بهمن موتور برای کنترل دلالی دیگنیتی و فیدلیتی در بازار

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) بهمن موتور به منظور رسیدن خودرو به دست مشتریان واقعی، تغییر مهمی را در شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی ایجاد کرده است. بر اساس اخبار منتشر شده، شرکت بهمن موتور با آغاز طرح فروش دیگنیتی و فیدلیتی در دوازدهم بهمن ماه، تغییری را در شرایط فروش این محصولات و به منظور رسیدن خودرو به دست... نوشته راهکار جدید بهمن موتور...

بهمن موتور به منظور رسیدن خودرو به دست مشتریان واقعی، تغییر مهمی را در شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی ایجاد کرده است.

بر اساس اخبار منتشر شده، شرکت بهمن موتور با آغاز طرح فروش دیگنیتی و فیدلیتی در دوازدهم بهمن ماه، تغییری را در شرایط فروش این محصولات و به منظور رسیدن خودرو به دست مشتریان واقعی اعمال کرده است. بدین ترتیب سند خودروهای واگذار شده تا یک سال در رهن این شرکت باقی خواهد ماند.

تغییر در شرایط فروش فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور

اگرچه احتمال داده می‌شد این تغییر موقتی باشد، اما اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که این تغییر تا اطلاع ثانوی همچنان برقرار خواهد بود. مجتبی نظری، مدیر ارتباطات و بازاریابی بهمن موتور ضمن تأیید ادامه‌دار بودن در رهن رفتن سند خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی،‌ عنوان کرد هدف از ایجاد این تغییر کنترل بیشتر بر دلالی این محصولات در بازار آزاد بوده است.

به گفته نظری، خریداران خودروهای Dignity و Fidelity از این پس ملزم به پرداخت ۲ میلیون تومان در پایان یک سال بعد از خرید خودرو خواهند بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نکات کلیدی و مهم جزء شانزدهم قرآن کریم