بیش‌از٣هزار نفر عضو فعال کتابخانه‌های عمومی ایرانشهر هستند


بیش‌از٣هزار نفر عضو فعال کتابخانه‌های عمومی ایرانشهر هستند

زاهدان- ایرنا- رییس اداره کتابخانه‌های عمومی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از سه هزار نفر عضو فعال در6 کتابخانه عمومی این شهرستان هستند.

وحید بامری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در سطح شهرستان ایرانشهر ۶ کتابخانه عمومی فعال و در این تعداد کتابخانه بیش‌از ۶٠ هزار جلد کتاب موجود است.

وی با بیان اینکه سرانه مطالعه در ایرانشهر پایین است و باید خانواده‌ها فرزندان خود را به مطالعه کتاب تشویق کنند افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به عنوان گامی مهم در راستای ارتقای آگاهی و معلومات افراد است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی ایرانشهر با اشاره به اینکه ارتقای آگاهی از طریق مطالعه و کتابخوانی میسر می‌شود و در این میان کتابخانه‌های عمومی نقش تاثیرگزاری دارند ادامه داد: توانایی خواندن یکی از مهمترین مهارت‌های اساسی دنیای امروز و مطالعه برای داشتن ارتباط با جامعه امروز ضروری است،

وی بیان کرد: اگر آسیب فردی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در سطح جامعه وجود دارد ناشی از عدم آگاهی است در این راستا کتابخانه‌های عمومی با ارائه محتوای مفید در کاهش آسیب‌های مختلف کمک می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز