از ایجاد شغل به واسطه برگزاری مسابقات سوارکاری تا تمجید از میزبانی اهواز


از ایجاد شغل به واسطه برگزاری مسابقات سوارکاری تا تمجید از میزبانی اهواز

معاون اسب‌دوانی فدراسیون گفت: شش هفته برگزار شده از مسابقات اسب‌دوانی کشور به بهترین نحو در اهواز برگزار شده است.

حبیب ایگدری در گفت‌وگو با ایسنا در حاشیه هفته ششم مسابقات اسب‌دوانی کشور در اهواز، اظهار کرد: حدود دو ماه پیش برای بررسی شرایط خوزستان جهت میزبانی از این رقابت‌ها در اهواز بودیم و در نهایت تصمیم بر این شد که خوزستان از دی‌ماه میزبان این دوره از مسابقات باشد. خدا را شکر هماهنگی خوبی بین ارکان برگزاری مسابقات و هیات سوارکاری خوزستان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: شش هفته برگزار شده از مسابقات اسب‌دوانی کشور به بهترین نحو در اهواز برگزار شده است و البته نباید به این مسابقات قانع باشیم و باید تلاش کنیم تمام اسب‌های عرب در استان خوزستان و یزد در مسابقات حاضر شوند و بتوانیم تعداد کورس‌ها را افزایش دهیم.

معاون اسب‌دوانی فدراسیون گفت: در حال حاضر مسابقات کورس در استان گلستان به دلیل حضور زیاد اسب‌ها طی دو روز برگزار می‌شوند و مطمئنم اگر این همگرایی که ما به دنبال آن هستیم صورت بگیرد، در استان خوزستان نیز رقابت‌های اسب‌دوانی طی دو روز برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: جا دارد از مالکان اسب‌ها و مربیان بسیار زحمت‌کش که در مسابقات شرکت کنند تشکر کنم. آن‌ها به خوبی اسب‌ها را آماده و روانه رقابت‌ها می‌کنند.

ایگدری درباره هدف فدراسیون جهت ترغیب سایر استان‌ها برای برگزاری مسابقات سوارکاری، گفت: در بحث مسابقات اسب‌دوانی اصل عرب، استان خوزستان و استان یزد همیشه فعال هستند، ضمن این‌که چنین مسابقاتی را در تهران هم برگزار می‌کنیم و به همه استان‌ها اعلام کرده‌ایم اگر اشتیاق به برگزاری مسابقات دارند ما هم می‌توانیم کلاس‌های آموزشی مربوطه را در جای جای کشور برگزار کنیم تا در نهایت برگزاری مسابقات گسترش پیدا کند. مطمئنا گسترش چنین مسابقاتی باعث اشتغال بسیار خواهد شد و در واقع موتور اقتصادی هر شهر میزبانی را به گردش درمی‌آورد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ وحید موسویان بنام متهم