محدودیت های کرونایی برای امکان ورزشی پرخطر خلخال اعمال شد


محدودیت های کرونایی برای امکان ورزشی پرخطر خلخال اعمال شد

اردبیل_ایرنا_رییس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: به علت افزایش موج ششم کرونا و شیوع سویه امیکرون، محدودیت های کرونایی برای برخی از امکان ورزشی پرخطر این شهرستان اعمال شد.

سید ناصر میرمرسلی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نظر به افزایش انتشار سویه جدید ویروس امیکرون کرونا و قرار گرفتن شهرستان خلخال در وضعیت نارنجی این ویروس مهلک و به منظور پیشگیری از افزایش آمار مبتلایان به کرونا، برخی از اماکن ورزشی پرخطر از جمله استخر شنای فجر اداره ورزش وجوانان شهرخلخال به مدت دو هفته و از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ لغایت روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ تعطیل اعلام می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان خلخال اظهار داشت: در صورت تشخیص ستاد فرماندهی مقابله با کرونای خلخال، محدودیت های کرونایی متناسب با وضعیت رنگ بندی شهرستان و نیز آمار ابتلا و بستری کرونا در خصوص سایر رشته ها و اماکن ورزشی دولتی و بخش خصوصی اعمال خواهد شد.

میر مرسلی گفت: پیش از این ورود و فعالیت کودکان زیر ۱۲ سال در سطح همه اماکن ورزشی و در سطح همه رشته ها ممنوع اعلام شده و متصدیان و گردانندان همه باشگاه های ورزشی ملزم به رعایت این دستورالعمل هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مرخصی معتادان زندانی با هدف کاهش سرقت لغو شود