در پاسخ به چلسی، عجله رئال برای تمدید با میلیتائو


در پاسخ به چلسی، عجله رئال برای تمدید با میلیتائو

رئال مادرید قصد دارد هر چه زودتر قرارداد ادر میلیتائو را تمدید کرده و به شایعات انتقال او به چلسی یا منچستر پایان دهد.

به گزارش "ورزش سه"، ادر میلیتائو در تابستان سال 2019 و با رقم 50 میلیون یورو از پورتو جذب شده و لقب گران قیمت‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید در خط دفاعی را از آن خود کرد. البته شروع ادر میلیتائو در این باشگاه چندان خوب نبود و این مدافع برزیلی در یک سال ابتدایی حضور در این باشگاه انتقادات زیادی را متحمل شد. اما از زمان جدایی سرخیو راموس و رافائل واران در فصل تابستان، ادر میلیتائو نقش محوری در ترکیب رئال مادرید پیدا کرده و نمایش درخشانی داشته است.

در پاسخ به چلسی، عجله رئال برای تمدید با میلیتائو

کارلو آنچلوتی علاقه زیادی به این مدافع برزیلی داشته و در این فصل تنها در دیدار مقابل گرانادا به او استراحت داده است. خود ادر میلیتائو نیز به نقش مهم سرمربی ایتالیایی در پیشرفت اخیرش اشاره کرده و مدعی شد در سال 2022 روزهای درخشانی در انتظار او خواهد بود.

طبق ادعای مارکا تمدید با ادر میلیتائو جزو اولویت های مسئولان باشگاه رئال مادرید است و قصد دارند به زودی قراردادی جدید با دستمزدی بالاتر را به او پیشنهاد بدهند.

قرارداد فعلی ادر میلیتائو با رئال مادرید تا سال 2025 است. دستمزد فعلی ادر میلیتائو در رئال مادرید سالانه 3.5 میلیون یورو خالص است که با پاداش به حدوداً 4 میلیون یورو می رسد. در ابتدا این دستمزدی کاملاً عادلانه برای او به حساب می آمد اما اکنون هر دو طرف موافق هستند که دستمزد میلیتائو باید افزایش پیدا کند.

در پاسخ به چلسی، عجله رئال برای تمدید با میلیتائو

در این بین نمی توان از نقش علاقه چلسی و منچستریونایتد به جذب میلیتائو در عجله سران باشگاه برای تمدید با این بازیکن نیز ساده عبور کرد. هر دو غول انگلیسی برای جذب میلیتائو در تابستان پیش رو برنامه دارند و باشگاه مادریدی به همین دلیل قصد دارد هرچه زودتر از ماندنی شدن میلیتائو اطمینان حاصل کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج پسر 15 ساله با خانم معلم 30 ساله اش ! / واقعی و جگرسوز !