دولت سیزدهم اهتمام جدی به رفع مشکلات مردم دارد


دولت سیزدهم اهتمام جدی به رفع مشکلات مردم دارد

شهرکرد - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم در بخش‌های مختلف ملی و استانی اهتمام و عزم جدی دارد.

به گزارش ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فارسان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز این شهرستان تاکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری و شهرستان‌ها باید برای شناسایی و رفع مشکلات کنونی استان تلاش شبانه‌روزی داشته باشند.
وی افزود: استفاده از توان بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران، صاحب‌نظران، ایده‌پردازان، نخبگان، استادان دانشگاهی، مردم و قشرهای مختلف برای تسریع در روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای و تحقق اهداف توسعه‌محور در دستور کار فرمانداران باشد.
میرزایی تصریح کرد: دولت سیزدهم بر داشتن شفافیت در امور مختلف تاکید دارد و در همین راستا انتظار می‌رود مسئولان تعامل جدی با مردم را مورد توجه قرار دهند و از هرگونه فعالیت شخصی، جناحی و سیاسی پرهیز کنند.
وی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری و شهرستان فارسان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های قابل‌توجهی برای اجرای طرح‌های توسعه‌محور برخوردار است که باید به آن توجه ویژه شود.
به گزارش ایرنا، در این آیین از خدمات مرداس طاهری فرماندار سابق فارسان قدردانی و سید هادی صالحی به‌عنوان سرپرست این فرمانداری معرفی شد.
فارسان در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا