سه ورزشکار زنجانی در اردوی انتخابی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان حضور دارند


سه ورزشکار زنجانی در اردوی انتخابی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان حضور دارند

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان گفت: سه ورزشکار شاخص این استان در مرحله پایانی اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان ایران حضور دارند.

طیب امیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرحله از ادوی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان ایران از 23 بهمن ماه امسال در کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولین در تهران آغاز شده است و دوم اسفنده ماه امسال نیز به پایان خواهد رسید.

وی در این مرحله از اردو، ورزشکاران شایسته تر برای اعزام به رقابت های آسیایی هانگژو چین که شهریور ماه سال 1401 برگزار می شود برگزیده خواهند شد، اظهار داشت: سحر حیدری، سمیرا خالقی و رقیه امیری، سه ورزشکار زنجانی حاضر در مرحله پایانی اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشور حضور دارند.

امیری با بیان اینکه، آذر همایون پور از زنجان نیز به عنوان مربی تیم ملی این رشته ورزشی در این اردوها حضور دارد، افزود: مرحله نخست و سوم این اردو در تهران و مرحله دوم آن نیز در مشهد برگزار شد که متاسفانه از هشت ورزشکار زنجانی، پنج نفر ریزش کرد و امید است این سه ورزشکار منتخب بتوانند جایگاه خود را در مرحله پایانی حفظ کنند.

وی تصریح کرد: این سه ورزشکار زنجانی بسیار توانمند و مجرب هستند که به حتم با نشان دادن شایستگی های بالای خود به اردوی آمادگی راه یافته و خود را برای حضور در مسابقات آسیایی آماده تر کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرسدس بنز برای شکست بی‌ام‌و دست به اسلحه شد!/ عکس