تیم والیبال قزوین در مرحله برگشت مسابقات لیگ یک کشور نایب قهرمان شد


تیم والیبال قزوین در مرحله برگشت مسابقات لیگ یک کشور نایب قهرمان شد

قزوین – ایرنا – مدیر باشگاه ورزشی سپهر قزوین گفت: تیم والیبال سپهر قزوین در مرحله برگشت مسابقات لیگ دسته یک مردان باشگاه‌های کشور در گروه سی به مقام دوم دست یافت.

مرتضی یوسفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها به میزبانی شهر خوی در استان آذربایجان غربی برگزار شد که نماینده استان در گروه خود از هشت تیم به مقام دوم رسید.

وی اضافه کرد: در مرحله پلی آف(حذفی) که روزهای دوم تا چهارم اسفندماه به میزبانی شهر قزوین برگزار می شود از هشت تیم گروه های بی و سی در مجموع چهار تیم به مرحله آخر صعود می کنند.

این مسوول ورزشی افزود: نماینده قزوین در مرحله رفت مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور نیز که به میزبانی شهر ابهر در استان زنجان برگزار شد از هفت بازی، ۶ بازی را برد و ۱۸ امتیاز کسب کرد و دوم شد.

یوسفی اضافه کرد: امیدواریم در مسابقات حذفی نیز شاهد درخشش نماینده استان در این رقابت ها باشیم و برگی دیگر بر افتخارات ورزشکاران استان به ویژه در رشته مفرح و جذاب والیبال افزوده شود.

وی گفت: تیم والیبال سپهر قزوین را یک شرکت تولیدی استان حمایت مالی کرده و شورا و شهرداری قزوین نیز قول مساعد جهت حمایت داده اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر