تامین نهاده برای مرغدارای های چهارمحال و بختیاری در دستور کار است


تامین نهاده برای مرغدارای های چهارمحال و بختیاری در دستور کار است

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بنا بر دستور استاندار، جلسه‌ای با دستگاه‌های مرتبط و رییس اتحادیه مرغداران استان به منظور تامین و توزیع مرغ با قیمت مصوب و تامین نهاده‌های موردنیاز مرغدارای‌ها برگزار شد.

محسن حسین‌میرزایی روز دوشنبه در حاشیه نشست هماهنگی برای تامین و عرضه مرغ در استان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این نشست جهاد کشاورزی استان موظف شد تا تامین نهاده‌ها را از طریق وزارتخانه پیگیری و حمل و نقل و راهداری استان موظف به حمل این نهاده‌ها شده است.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد تا پیش‌بینی لازم در خصوص تامین مرغ مورد نیاز استان و توزیع مطلوب و عادلانه آن از سوی دستگاه‌های متولی انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به جد پیگیری می‌شود تا با همکاری مرغداران به اندازه کافی جوجه‌ریزی شود تا برای تامین مرغ ایام عید و ماه رمضان با کمبود روبرو نشویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، تشدید نظارت بر قیمت مرغ را از دیگر برنامه‌های استان برشمرد و گفت: نه تنها کمیت و کیفیت مرغ مصرفی مردم استان مورد نظارت قرار می‌گیرد بلکه نظارت‌ها در خصوص اینکه مرغ بالاتر از قیمت مصوب در استان عرضه نشود نیز در دستور کار قرار دارد.

حسین‌میرزایی خاظرنشان کرد: طلبی هم مرغداران از پشتیبانی امور دام داشتند که مقرر شد در اسرع وقت این بدهی پرداخت شود.

به گزارش ایرنا، نیاز روزانه چهارمحال و بختیاری به گوشت مرغ، ۸۰ تن است. چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی