شمار بستری کرونا در مازندران از مرز هزار نفر گذشت


شمار بستری کرونا در مازندران از مرز هزار نفر گذشت

با بستری شدن 235 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، تعداد کل بستری‌ شدگان مبتلا به کووید 19 و یا مشکوک به ویروس کرونا در این استان به 1004 نفر رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به آمار مبتلایان کرونا در استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته تعداد ۱۹۸ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری و ظرف همین مدت تعداد ۲۲۵ نفر از افراد بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

فرهاد غلامی افزود: هم اکنون ۸۰۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند که از این تعداد ۱۸۱ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه تحت درمان قرار دارند.

از سوی دیگر، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، با پذیرش جدید ۳۷ بیمار جدید و ترخیص ۶۲ بیمار بهبود یافته در شبانه روز گذشته، مجموع بستری شدگان کرونا به ۲۰۰ بیمار رسید که از این تعداد ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بر این اساس، مجموع آمار بستری شدگان در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه‌ های علوم‌ پزشکی مازندران و بابل ۱۰۰۴ نفر اعلام شده است که از این تعداد ۲۱۳ نفر بدحال بوده و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک