پرداخت 547 میلیارد ریالی امور مالیاتی به شهرداری‌های استان ایلام


پرداخت 547 میلیارد ریالی امور مالیاتی به شهرداری‌های استان ایلام

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: طی 10 ماهه امسال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده مبلغ 547 میلیارد ریال به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و امور عشایری استان پرداخت شده است.

«سعید کریمی» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از فرودین تا پایان دی‌ماه امسال بیش از ۵۴۷ میلیارد ریال از محل درآمدهای مالیاتی به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و امور عشایری استان پرداخت شده است، اظهار کرد: از این محل همچنین ۶ میلیارد ریال به ورزش و جوانان و ۲ میلیارد ریال به آموزش و پرورش استان پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام افزود: مجموع این پرداخت‌ها در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۱۵۷ میلیارد ریالی داشته است.

کریمی خاطر نشان کرد: درآمدهای مالیاتی استان پس از وصول، به خزانه کشور واریز و مطابق با قانون برنامه بودجه، صرف امور جاری و عمرانی کشور مثل ساخت سد، جاده، پارک و … می‌شود.

وی همچنین درباره مالیات بر ارزش افزوده گفت: سازمان امور مالیاتی بر اساس ماده ۶ برنامه ششم توسعه کشور، عوارض موضوع ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده را به نسبت ۷۰ درصد شهرها و ۳۰ درصد روستاها و طبق شاخص جمعیت به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت