سرپرست فرمانداری قوچان معرفی شد


سرپرست فرمانداری قوچان معرفی شد

مشهد- ایرنا- عباسعلی صفایی در آیینی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قوچان معرفی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار قوچان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی دوران بروکراسی اداری را کنار بگذارند و فضای اداری را برای مردم آسان کنند تا خدمت به مردم و خادم بودن ملکه ذهن آنان شود.

سیدهادی طباطبایی افزود: انتظار مدیران استانی از اعضای شورای اداری و مدیران دستگاه‌ها، توجه به اخلاقیات فردی و اجتماعی است و باید دست‌پاکی، فسادستیزی، مردمی بودن و جهادی بودن مورد توجه قرار بگیرد.

وی بیان کرد: در انتصاب مدیران استان به این شاخصه‌ها و نیز اعتقاد به توانمندی و اقتصادی درون جامعه توجه شده و تمامی سعی ما بر این بوده است تا برای مدیریت های استان افرادی امین، سالم و توانمند انتخاب شوند.

معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه این جابجایی‌ها در وزارت کشور حکم مسابقه میدان ماراتن را دارد که مسوولیت از دوش کسی به دوش دیگری می‌افتد، گفت: البته در این مسیر از نمایندگان، امامان جمعه و نخبگان اطلاعاتی گرفته شده و مشورت صورت می‌گیرد اما تصمیم نهایی را مدیریت ارشد استان می‌گیرد چون باید به‌عنوان کارگزار دولت پاسخگوی مردم باشد.

طباطبایی، استفاده از منابع انسانی را سرمایه هر منطقه دانست و خاطرنشان کرد: در قوچان سرمایه انسانی کمی نیست، بنابراین باید از این سرمایه‌ها همچون طلاب، صاحبان نظر، نخبگان، امامان جمعه و نماینده مجلس استفاده شود.

دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال تهدید کشور است

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال تهدید کشور است، گفت: فضای مجازی و برخی رسانه‌های نوین به سرباز رایگان معاندان تبدیل‌ شده‌اند و از طریق اتاق‌های فکر آن‌ها اعتقادات مردم مورد هدف قرار گرفته‌اند.

علی آذری تأکید کرد: امروز در فضای مجازی کسانی که فاقد هویت بوده و حتی شجاعت آشکار کردن هویت خود را دارند، به دنبال هدف قرار دادن دولت، مجلس، مردم و حتی ولایت هستند و این نشأت گرفته از کم‌کاری مسوولان است.

وی بیان کرد: عده‌ای از ولایت و اهل‌بیت (ع) دم می‌زنند اما در عمل چیز دیگری نشان می‌دهند و کسانی که می‌خواهند پروژه ناامیدسازی را به نتیجه برسانند، باید بدانند که این کار آب در هاون کوبیدن است.

حوزه آب‌وخاک قوچان نیاز به کار بیشتری دارد

سرپرست جدید فرمانداری قوچان هم در این نشست بابیان اینکه خدمت کردن برای مردم خراسان رضوی و شهرستان قوچان، سعادتی بزرگ است، گفت: شخص رییس‌جمهور یک اندوخته بسیار بزرگ از دستگاه قضا دارند و آن نگاه‌ و تاکید وی بر فسادستیزی است که باید مدنظر همه قرار گیرد.

عباسعلی صفایی افزود: مجلس انقلابی هم رویکرد توسعه و پیشرفت دارد و رییس‌جمهور نیز در سفرهای داخلی و خارجی و ارتباطی که به وجود آورده است، همواره ارتباط بسیار خوبی با دهک‌های مختلف جامعه ایجاد کرده است.

وی قوچان را دارای پیشینه بسیار محکمی در عرصه مدیریتی، تجارت و اقتصاد دانست و تصریح کرد: در این شهرستان گذشت و همدلی وجود داشته است که باید به جایگاه خود به‌عنوان دروازه ورودی خراسان رضوی برگردد تا عرضه‌کننده خدمات بسیار مناسب به زائران امام رضا (ع) باشد.

سرپرست فرمانداری قوچان بابیان اینکه دیگر زمان آزمون‌وخطا گذشته و باید از تجربیات و اندوخته دیگران هم بهره برد، گفت: قطار توسعه و خدمت در حال حرکت است و اگر مدیری توان همراهی ندارد باید خود از این قطار پیاده شود، زیرا چشم امید مردم به این دولت مردمی و انقلابی است.

صفایی با اشاره به اینکه حوزه اقتصادی قوچان دارای آب‌وخاکی غنی بوده اما کار آن‌چنانی در آن صورت نگرفته است، بیان کرد: باید از ظرفیت تجار و کسبه نیز با توجه به ارتباط ایجادشده با همسایگان خارجی در سطح منطقه به‌منظور ظرفیت‌سازی و کسب درآمد استفاده کرد.

در این آیین با قدردانی از خدمات امین‌رضا مرآتی، عباسعلی صفایی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قوچان معرفی شد.

صفایی، پیش از این مسوولیت فرمانداری شهرستان فریمان را عهده دار بود.

شهرستان ۱۸۰ هزار نفری قوچان در ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول