نماینده خلخال: نباید به ادامه فعالیت مدیران ضعیف در استان اردبیل اجازه داد


نماینده خلخال:  نباید به ادامه  فعالیت مدیران ضعیف در استان اردبیل اجازه داد

اردبیل_ایرنا_رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل و نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه داد که فعالیت مدیران ضعیف و ناتوان در بدنه اجرایی این استان ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، سید غنی نظری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خلخال افزود: برخی از مدیران به جای مانده از قبل همچنان بر ادامه کار ضعیف خود در بدنه و تشکیلات اداری این استان تاکید و اصرار دارند اما نمایندگان مردم استان اردبیل در مجلس اجازه ادامه فعالیت چنین مدیران ضعیف را نخواهد داد.

وی اظهار کرد: انتظار مجموعه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دست یابی به اهداف توسعه اقتصادی وحل مشکلات معیشتی مردم با تلاش بیشتر دولتمردان است .

وی از تامین اعتبار لازم برای راه‌اندازی و آغاز بکار ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی خلخال خبر داد و افزود: با اجرای این پروژه اهداف و خواسته‌های مردم شهرستان در استفاده از پزشکان متخصص و ارایه خدمات شبانه روزی درمانگاه تامین اجتماعی محقق خواهد شد.

نظری گفت:در سال جاری مبلغ 250 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه عمران روستایی شهرستانهای خلخال وکوثر از محل اعتبارات ملی اخذ شده که انتظار می‌رود با هزینه آن تحولی در بهسازی معابر روستایی و اجرای طرحهای هادی حاصل شود.

وی با بیان اینکه ناوگان و ماشین آلات سنگین برف‌روبی شهرداری خلخال فرسوده و جوابگوی نیاز شهروندان این شهر نیست، اظهار کرد: هرچند در انتخاب شهردار خلخال دخالتی نداشتیم ولی در کنار قول حمایت برای تامین اعتبار خرید امکانات جدید برف روبی تلاش مضاعف برای ارایه خدمات بهتر شهروندی را از شهردار جدید انتظار داریم.

نماینده مردم خلخل و کوثر در مجلس بیان کرد: برای تامین نردبان بلند آتش نشانی خلخال تلاش زیادی شده و بزودی در اختیار شهرداری خلخال قرار می گیرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی