سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب شد


سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب شد

کیش - ایرنا - سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در حکمی محسن نظر پور را به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب کرد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا نوایی لواسانی، در حکم سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش تحول و اصلاح روش‌های واحد اجرائیات آن شرکت در نحوه مواجهه و برخورد با ناهنجاری‌ها و تخلفات در جزیره از اولویت های این شرکت اعلام کرده است.

دیگر اولویت های ذکر شده در این حکم شامل تسریع در تصمیم گیری و اصلاح فرآیندهای شهرسازی، عمرانی و انضباط مالی و اداری در جهت رفع امضاهای سلیقه‌ای و حذف فساد و توجه به اجرای طرح‌های جامع و راهبردی و همکاری با شورای عالی معماری و شهرسازی و معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان است.

جلوگیری از اسراف، اشراف گرایی، هدر رفت بیت‌المال و شناسایی منابع درآمدی پایدار شهری برای رسیدن به کیفیت بالاتر در نگهداشت شهر و توجه ویژه به ارائه خدمات ارزانتر به ضعیف‌ترین اقشار جامعه به ویژه کمک به عرضه مستقیم در بازارهای میوه و تره‌بار، بازار ماهی و کالاهای اساسی توسط بخش خصوصی دیگر موارد ذکر شده در این حکم است.

از دیگر اولویت های اعلام شده در حکم نظرپور نوآوری و خلاقیت در پوشش فراگیر خدمات به کیشوندان، سرمایه گذاران و گردشگران در غالب شهر هوشمند و تحول در مدیریت هزینه‌ها و نیروی انسانی در حوزه خدمات شهری، عمرانی و فضای سبز با به کارگیری پیمانکاران صالح، متخصص و متعهد است.

پیش از این عبدالنبی شرفی از خرداد امسال سکان دار شرکت عمران، آب و خدمات کیش بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)