حمل سلاح سرد عامل وقوع بسیاری از جرائم خشن است


حمل سلاح سرد عامل وقوع بسیاری از جرائم خشن است

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: حمل سلاح سرد یک اقدام مجرمانه و عامل وقوع بسیاری از جرائم خشن از جمله زورگیری، سرقت‌های توام با خشونت و قتل است.

سرهنگ رضا محمدرضایی در این رابطه بیان کرد: حمل سلاح سرد عامل وقوع بسیاری از جرائم خشن از جمله زورگیری ،سرقت های توام با خشونت ، قتل ، نزاع دسته جمعی و بسیاری از جرائم دیگر است.

وی افزود: برخی افراد بنا به طرز فکری کاملا غلط، خود را مجاز به حمل سلاح سرد می دانند؛ اما دیده شده همین قشر پس از ارتکاب قتل علت عمل مجرمانه خود را ترساندن طرف مقابل و قدرت نمایی عنوان می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت ادامه داد: در اظهارات افرادی که با سلاح سرد مرتکب جرم شده اند چنین آمده است که هرگز به فکر قتل نبوده اند اما فارغ از اینگونه توجیهات، عامل استفاده از سلاح سرد مقصر شناخته می شود و مسئول تبعات بعدی عمل نادرست خویش خواهد بود و البته باید تاکید شود در برخی موارد هیچ جبرانی برای حوادث منجر به فوت در نزاع های با سلاح سرد وجود نخواهد داشت.

سرهنگ محمد رضایی خاطر نشان کرد : پلیس شهرستان جیرفت با اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با حاملان سلاح سرد و اراذل و اوباش از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال قبل، رشد 34 درصدی دستگیری و برخورد با چنین مجرمانی را داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان گفت: ماموران انتظامی با حمایت دستگاه قضائی برای تامین امنیت و آرامش در سطح جامعه مقتدارانه با مخلان امنیت عمومی برخورد خواهند کرد و اجازه جولان به آنان را نخواهند داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلای جنایتکاران جنگی برای رهایی از کابوس بازداشت