2 بوستان روستایی در جزیره قشم به بهره‌برداری رسید


2 بوستان روستایی در جزیره قشم به بهره‌برداری رسید

قشم- ایرنا- سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در پنجمین روز دهه مبارک فجر 2 بوستان در روستای خالدین و کوشه جزیره قشم با 10 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در مراسم افتتاح این طرح‌ها افزود: بوستان روستای خالدین با مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال افتتاح شد.

وی ادامه داد: بوستان روستای کوشه نیز با مساحت سه هزار و ۷۰۰ مترمربع و اعتباری بیش از پنج میلیارد ریال توسط مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم احداث شد که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با تبریک دهه مبارک فجر تصریح کرد: این سازمان تمرکز خود را برای حل مشکلات روستاها متمرکز کرده است با توجه به اینکه ابا انباشت مشکلات مواجه هستیم، حل یکباره آنها ممکن نیست و نیاز به برنامه‌ریزی و هماهنگی با تمام دستگاه‌های مرتبط دارد.

وی افزود: در دولت مردمی دکتر رییسی همه دستگاه‌های نظام از استانداری هرمزگان و فرمانداری شهرستان قشم گرفته تا اداره‌های شهرستان و مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم با هماهنگی کامل در پی حل مشکلات مردم در روستاهای قشم هستیم.

فتح الهی ادامه داد: بیشتر این مشکلات قابل حل و در توان مجموعه سازمان است و البته مشارکت همه نهادها از جمله شوراها، دهیاران و شهرداران در تمام مراحل مورد نیاز است.

وی اظهار کرد: در سفر اخیر رییس جمهوری محترم به قشم، موضوع کمبود آب شرب در روستاهای قشم را به عنوان مهم‌ترین و فوری‌ترین مساله مطرح کردم و به دستور ایشان قرار شد وزارت نیرو و سازمان منطقه آزاد قشم در حداقل زمان ممکن این مشکل اساسی را حل کنند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به رفع کمبود آب در یک سال آینده، افزود: ساخت آب شیرینکن مستقل سازمان منطقه آزاد قشم با ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعب تا ۶ ماه آینده برای رفع بخشی ازکمبودهای آب شرب جزیره به اتمام می رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی