روند درمان زنان مبتلا به سرطان پستان / سیده فاطمه رضایی


روند درمان زنان مبتلا به سرطان پستان / سیده فاطمه رضایی

روبان صورتی نماد بین المللی آگاهی از سرطان پستان است. روبان های صورتی و به طور کلی رنگ صورتی، پوشنده یا مروج را با برند سرطان سینه شناسایی و یا معرفی میکند وبیانگر حمایت اخلاقی ، روانی و اجتماعی از زنان مبتلا به سرطان پستان است

روند درمان زنان مبتلا به سرطان پستان / سیده فاطمه رضایی
به طور کلی درمان سرطان سینه به صورت فردی اجرا می‌شود و با توجه به گسترش بیماری، ویژگی‌های بیولوژیکی آن و وضعیت بالینی زن تعیین می‌شود. شیمی‌درمانی و هورمون درمانی، پرکاربردترین انواع درمان سیستمیک، رادیوتراپی و جراحی برای درمان موضعی منطقه‌ای هستند.
انواع مختلفی از درمان‌ها می‌توانند احساسات متناقضی بین امید به درمان و ترس از رویارویی با تغییرات بدنی ایجاد کنند. این عوامل می‌تواند بر زنانگی تأثیر بگذارد و روابط با همسران را به خطر بیاندازد و زن را به عزت نفس پایین بکشاند و به تصویر روانشناختی که از خود و تمایلات جنسی دارد آسیب برساند.
از آنجایی که سرطان سینه مشکلات رایجی را برای زوج‌ها ایجاد می‌کند، و نارضایتی جنسی زندگی زناشویی را به خطر می‌اندازد، ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی با استفاده از مداخلات حمایتی درمانی می‌توانند مشکلات جنسی را کاهش دهند.
اثرات ثانویه درمان به عنوان تغییر در تولید هورمون‌های جنسی و یائسگی زودرس می‌تواند تصویر را تشدید کند.
عوامل دخیل در تمایلات جنسی زنان مبتلا به سرطان سینه، ضرورت رویکردی جهت دار است، زیرا خدمت به آنها مبتنی بر تشخیص و درمان مشکل سلامتی است و لزوماً شامل کل پیچیدگی مورد نیاز موضوع نیست. برجسته از چنین خدماتی به صورت جداگانه، در مشاوره‌های زنان و زایمان از تقاضای خود به خودی هر زنی رخ می‌دهد که اغلب اوقات، محدود به حوزه محدود بیماری و / یا بازیابی عملکرد اندام‌ها است.
با توجه به اینکه درمان سرطان سینه می‌تواند بر روی جنسیت که یکی از اولویت‌های سیاست‌های خدمات عمومی به زنان است، پیامدهایی داشته باشد، بررسی این مشکل و جستجوی شواهد علمی که پرستاران و سایر متخصصان بهداشتی برای آن هستند ضروری است. به ارائه خدمات با کیفیت بالاتر در مراقبت‌های عملی خود هدایت می‌شوند.
بنابراین، استفاده از بازنگری یکپارچه، با افزایش داده‌ها در مورد تغییرات جنسی زنان مبتلا به سرطان سینه، در عمل پرستاری اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند که کمک‌های مالی به زنان، در حین و بعد از درمان، احتمالاً افزایش یابد. این مدت به نفع زندگی زناشویی زن مبتلا به سرطان سینه است. استفاده از تمرین مبتنی بر شواهد بهترین شواهد علمی را برای استفاده از تصمیم گیری در عمل بالینی و در مداخله فردی به بیمار، درست مانند مداخلات پیشگیرانه برای بیمار در بر می‌گیرد.
بروز اختلالات جنسی زنان در درمان سرطان سینه در مواجهه با نیاز به تجزیه و تحلیل شواهد علمی در مورد تمایلات جنسی زنان در درمان سرطان سینه، این سؤال به این تحقیق ادامه داد: «تداخل درمان سرطان سینه در تمایلات جنسی زنان چیست؟» تلاش برای کمک به افزایش دانش برای پرستاری با تأثیر در آموزش، جستجو و کمک، به عنوان هدف ارزیابی شواهد علمی در مورد دخالت در درمان سرطان سینه در تمایلات جنسی زنان است.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر