تقویت پاس همدان در نیم فصل 


تقویت پاس همدان در نیم فصل 

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان گفت: تقویت تیم در تعطیلات نیم فصل در دستور کار قرار دارد.

حمیدرضا عابری منصور در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با عملکرد سرمربی پاس همدان اظهار کرد: آقای سیامک فراهانی سرمربی تیم باقی می‌ماند و قصد تغییر ایشان را نداریم بلکه با هدف تقویت تیم در نیم فصل، تلاش می‌کنیم تا باشگاه پاس را از این وضعیت خارج کنیم.

وی با بیان این‌که تردیدی وجود ندارد که پاس همدان تا به اینجای کار نتایج خوبی کسب نکرده و در انتهای جدول قرار دارد، خاطرنشان کرد: هم‌چنان این فرصت را در اختیار کادر فنی قرار می‌دهیم تا با رفع ضعف های موجود، باشگاه را به روال سابق و عادی خود بازگردانند زیرا شرایط فعلی زیبنده پاس نیست.

عابری منصور تصریح کرد: هرگز در تصمیم گیری‌هایی که پیش‌رو داریم احساسی عمل نخواهیم کرد و سعی می‌کنیم با اعتماد به سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم را در تعطیلات نیم فصل تقویت کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با تاکید بر این‌که به تعهدات مالی خود پایبند خواهیم بود و مشکلات بازیکنان به علت رویکردهای نامناسب مدیران در سال‌های گذشته را درک می‌کنیم، مطرح کرد: اکنون در مسابقات پیش‌رو آغازی دوباره خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم رویکردی توسعه محور در کادر اجرایی باشگاه پیاده شود.

وی افزود: دلایل ناکامی پاس همدان توسط مجموعه مدیریتی باشگاه بررسی شده و باید در تعطیلات نیم فصل اصلاح شود تا با آغاز نیم فصل دوم شاهد این مشکلات نباشیم.

عابری منصور اشاره کرد: تنظیم ساختار و چارت سازمانی برای باشگاه، ایجاد کمیته های فنی و انضباطی، احیای آکادمی و اجرای طرح استعدادیابی از برنامه های پاس در فصل جاری است.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان در پایان گفت: پشتوانه سازی تیم بزرگسالان از اهمیت بالایی برخوردار است و به زودی ساختار هدفمندی برای رده‌های سنی جوانان و امید ترسیم خواهیم کرد تا در آینده بتوانیم از ظرفیت رده های سنی پایه باشگاه جهت حضور در تیم بزرگسالان استفاده کنیم؛ با رعایت این اصول می‌توانیم به درآمد پایدار برسیم.

چندی پیش نظر به قرارداد پیمان مدیریتی که فی‌مابین باشگاه پاس همدان و حمیدرضا عابری منصور منعقد شد، مدیریت باشگاه (عدم مالکیت) تا پایان فصل ۱۴۰۰-۱۴٠۱ به وی واگذار شده است.

تیم فوتبال پاس همدان هم اکنون در قعرجدول گروه ب لیگ دو فوتبال کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)