ملی پوش تنیس روی میز: هدفم حضور در المپیک و کسب مدال است


ملی پوش تنیس روی میز: هدفم حضور در المپیک و کسب مدال است

همدان- ایرنا- ملی پوش تنیس روی میز بانوان کشور گفت: هدفم کسب سهمیه المپیک و رسیدن به مدال در این رویداد مهم است.

«شیما صفایی» روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: رسیدن به المپیک سخت اما شدنی است و با همین هدف در مسابقات ملی و بین المللی شرکت می‌کنم.

وی اضافه کرد: سعی دارم تا برگزاری مسابقات انتخابی المپیک آینده به تجربه لازم برسم و بتوانم با حریفان خارجی خود برای کسب سهمه نبرد برابر داشته باشم.

صفایی خاطرنشان کرد: حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی و جهانی پیش از المپیک، فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا بتوانم به مرز تجربه و آمادگی لازم دست یابم.

ملی پوش تنیس روی میز همدان افزود: کسب مدال در المپیک تنها آرزویم است و می‌خواهم به این افتخار مهم که تاکنون هیچ بانوی ایرانی در رشته تنیس روی میز به آن دست نیافته، برسم.

وی بیان کرد: تمرین آماده‌سازی خود را مستمر زیر نظر مربیان انجام می‌دهم و حضور قدرتمند در مسابقات آینده را برنامه ریزی کرده‌ام.

این ملی پوش تنیس روی میز با اشاره به اینکه همه حریفان داخلی را شکست داده‌ام، گفت: وقت آن شده تا در رویدادهای جهانی و آسیایی بتوانم مقابل حریفان قدرتمند خود به نتیجه مطلوب برسم.

شیما صفایی ورزشکار پرافتخار همدانی سابقه قهرمانی رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور را در کارنامه دارد ضمن اینکه دارای مقام‌های ارزنده جهانی همچون نفر دوم دوبل پروتور جهانی پرتغال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403/ هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم