آموزش درست کردن حلوا رژیمی خوشمزه و جا افتاده


آموزش درست کردن حلوا رژیمی خوشمزه و جا افتاده

طرز تهیه حلوا انواع متفاوتی دارد. حلوا شیر، حلوا زعفرانی، حلوا سیاه، حلوا هویج و حلوا با شیره انگور تنها چند مورد از حلواهایی هستند که معمولا برای پذیرایی تهیه می‌شوند. حلوا به عنوان یک دسر شیرین و خوشمزه نیز طرفدارن خودش را دارد.

خیلی وقت‌ها آدم، خوردن یه چیز شیرین رو هوس می‌کنه. رژیمی هم که باشی، دیگه هیچی. اگر چیزی شیرین بخوای بخوری، کلی دنگ و فنگ داری. راه حل شیرینی هوس کردن رو امروز، براتون آوردیم. حلوای رژیمی درست کنید تا هم از طعم شیرینش لذت ببرید، هم رژیمتون رو رعایت کرده باشید.

مواد لازم برای تهیه حلوا رژیمی با آرد گندم

شیره خرما: نصف لیوان روغن زیتون: نصف لیوان آرد گندم: یک لیوان گلاب: چهار قاشق غذا خوری پودر هل: یک قاشق چایی خوری آب جوش: یک و نیم لیوان

آموزش درست کردن حلوا رژیمی خوشمزه و جا افتاده

طرز تهیه حلوای رژیمی

آرد رو توی ماهیتابه می‌ریزیم و تفت می‌دیم تا رنگ قهوه‌ای بگیره. مراقب باشید شعله رو کم کنید تا آرد نسوزه. یک و نیم لیوان آب جوش رو توی شیره خرما می‌ریزیم و هم می‌زنیم. به آرد، پودر هل رو اضافه می‌کنیم و کمی دیگر، ماهیتابه را تفت می‌دهیم. روغن رو به آرد اضافه می‌کنیم و هم می‌زنیم.

یادتون باشه که روغن زیتون نباید زیاد حرارت ببینه. شیره و آب رو به آرد اضافه کنید و هم بزنید. حرارت رو خیلی کم کنید. بگذارید پانزده دقیقه دم بکشد. برای رژیمی‌تر شدن این حلوا می‌تونید از یک سوم لیوان روغن استفاده کنید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع حلوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)